A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében
A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.
2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentős, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait.
A vállalat a HUAWEI P9 sorozat és HUAWEI Mate 9 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket.
A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülő prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte.
A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a HUAWEI P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerűségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek köszönhetően.
A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az előző évi eredményeket.
„A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvő ismertségének köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága tovább erősítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei első negyedévben” – mondta el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója. „A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését.”
Kapcsolódó cikkek
- Reklámfilmet készített a Huawei
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- 75,1 milliárd dollár volt a Huawei árbevétele 2016-ban
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- Varga Mihály a Huawei-csoport vezetőivel egyeztetett
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.