A Microsoft beszállna az európai autókereskedelembe

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 14. 21:30
A cég tervei szerint lehetőséget nyújtana saját MSN portálján az autóalkatrészek, az új autók és több kapcsolódó szolgáltatás elérésére.
A Microsoft már most kínál autóvásárlási lehetőséget, az Autobytel.com Inc.-vel kötött megállapodása alapján, és most azt tervezi, hogy kulcspozíciót szerez az autókkal kapcsolatos szolgáltatások területén, melyek lefednék egy gépjármű teljes forgalomban eltöltött pályafutását. A szoftveróriás szerint az autógyártók nemcsak mint az új gépkocsik értékesítési lehetőségeként, hanem egy lehetséges alkatrészellátást biztosító fórumként is tekintik az internetet. A Microsoft három héttel ezelőtt bejelentette, hogy felfrissíti MSN portálját, mivel az mindössze néhány európai országban szerepel a listavezetők között. A ZDNet szerint a cég kiszemelt partnerei elsősorban a DaimlerChrysler európai része és a CirtoenPeugeot-csoport.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01