A Microsoft beszállna az európai autókereskedelembe
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 14. 21:30
A cég tervei szerint lehetőséget nyújtana saját MSN portálján az autóalkatrészek, az új autók és több kapcsolódó szolgáltatás elérésére.
A Microsoft már most kínál autóvásárlási lehetőséget, az Autobytel.com Inc.-vel kötött megállapodása alapján, és most azt tervezi, hogy kulcspozíciót szerez az autókkal kapcsolatos szolgáltatások területén, melyek lefednék egy gépjármű teljes forgalomban eltöltött pályafutását. A szoftveróriás szerint az autógyártók nemcsak mint az új gépkocsik értékesítési lehetőségeként, hanem egy lehetséges alkatrészellátást biztosító fórumként is tekintik az internetet. A Microsoft három héttel ezelőtt bejelentette, hogy felfrissíti MSN portálját, mivel az mindössze néhány európai országban szerepel a listavezetők között. A ZDNet szerint a cég kiszemelt partnerei elsősorban a DaimlerChrysler európai része és a CirtoenPeugeot-csoport.
Kapcsolódó cikkek
- 60 millió Vista-kópia kelt el eddig
- 10%-kal olcsóbb lett Amerikában az Xbox 360 külső HD DVD meghajtó
- 50 dollárral csökken az Xbox 360 ára
- A nyári főszezonra autópálya-matrica a Vodafone-tól is
- Lenovo szuperszámítógép a Forma-1-ben
- A felhasználók többsége elégedett a Vistával
- Megújult Microsoft Zune lejátszó még az idén
- A Yahoo és a Microsoft is módosítja felhasználói adatmegőrzési politikáját
- 3 év múlva érkezik a "Windows 7"
- A korábban vártnál több XP-eladásra számít a Microsoft 2008-ban