Házhoz jön a Huawei a javítandó prémium készülékekért

forrás: Prím Online, 2017. július 17. 13:48

Júliustól az ország egész területén elérhető új, Háztól házig szerviz szolgáltatást indított a Huawei. A vállalat egyes prémium okostelefonjaihoz igényelhető szolgáltatás lényege, hogy a készülékekért házhoz jön a futár, majd azokat a szervizelést követően házhoz is szállítja. A garanciális javítások esetében a telefonok feladása és házhozszállítása egyaránt ingyenes.

A Huawei új szolgáltatását igénylő ügyfeleknek ezentúl nem kell személyesen bemenniük a szervizbe vagy a Huawei átvevőpontos postahelyekre, ha a készülékeiket szeretnék megjavíttatni. A Háztól házig szerviz telefonon igényelhető, a szervizeléshez szükséges adatokat és információkat a hívás alkalmával veszik fel. Amennyiben a bejelentés hétköznapon 14 óra előtt történik, úgy a Háztól házig szerviz akár már a következő munkanapon fel tudja venni a készüléket, illetve a futárral lehetőség van a munkafelvételi lapon szereplő, előzetesen telefonon rögzített adatok egyeztetésére vagy módosítására is. 

 

„A Huawei célja, hogy termékeivel és szolgáltatásaival jobbá, könnyebbé tegye a felhasználók életét. Ezért döntöttünk úgy, hogy elindítjuk a Háztól házig szervizt, amely biztosítja a garanciális javítást olyan ügyfeleink számára is, akiknek nincs idejük vagy lehetőségük személyesen szervizbe vinni telefonjukat, vagy a Posta Pontokon keresztül feladni azt” – mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary fogyasztói üzletágának vezetője.

 

A Háztól házig szolgáltatás jelenleg a Huawei következő készülékeihez vehető igénybe: Huawei P10, P10 Plus, Mate 9, PORSCHE DESIGN Mate 9, Honor 8 Pro, valamint a Honor 9. A szolgáltatás a 06 80 HUAWEI (06 80 482934) telefonszámon érhető el, minden nap 8 és 20 óra között. Az eszközök szállítását a Huawei szerződött szervizpartnere végzi. További információ az alább oldalon található: haztolhazig.huawei.hu

 

Kulcsszavak: okostelefon Huawei

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01