Három Huawei által gyártott készüléket díjaztak
A Huawei csúcstelefonja, a P10 nyerte el idén az EISA (European Imaging and Sound Association) legjobb okostelefon kamera („Smartphone Camera 2017–2018”) díját, míg a Huawei WATCH 2 a legjobb viselhető okoseszköz lett („EISA Wearable Device 2017-2018”) a szövetség szerint. A legjobb fogyasztói okostelefonnak („EISA Consumer Smartphone 2017 – 2018”) az EISA a Huawei almárkájának egyik felső kategóriás készülékét, a Honor 8 Pro-t választotta.
A Huawei P sorozata immár ötödik éve tartol az EISA díjkiosztóján, azonban a P10 a vállalat első okostelefonja, amelyet a szövetség a kiváló kamerás képességei miatt ismer el. A díj átadásakor az EISA zsűrije kiemelte: „A Huawei legújabb csúcsmodellje szinte minden téren előrelépést jelent, a dizájntól kezdve a nyolcmagos Kirin 960 chipseten keresztül egészen a Leicával együttműködésben készített kamerákig. A P10 hátlapján lévő dual rendszer egy 20 millió pixeles monokróm és egy 12 millió pixeles színes szenzort egyesít, és a vadonatúj Portré mód kínál rajta lehetőséget a lenyűgöző portréfotók készítésére.”
A legjobb fogyasztói okostelefon díját elnyerő Honor 8 Pro nyolcmagos processzort (négy 2,4 GHz-es A73 mag és négy 1,8 GHz-es A53 mag) futtat, emellett pedig 6 GB RAM memóriával látta el a gyártó. Az EISA nyilatkozata szerint ez a készülék „az innovatív tervezés és a kiváló teljesítmény mintaképe”.
„Nagy örömmel fogadjuk az ‘EISA Consumer Smartphone 2017 – 2018’ címet. Ez a tekintélyes díj komoly elismerést jelent az iparágban – nem csak a Honor 8 Pro, hanem a Honor márka számára is – mondta el George Zhao, a Honor elnöke. „Az okostelefon-piacon zajló komoly verseny ellenére a Honor 8 Pro képes volt kiemelkedni a tömegből és rendkívül pozitív fogadtatást élvez. Ez pedig tovább ösztönöz minket arra, hogy további trendteremtő eszközöket fejlesszünk, amelyek kiváló formatervükkel és teljesítményükkel az egész világon megfelelnek a fiatal generáció elvárásainak.”
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- A Sony termékei 7 kategóriában bizonyultak a legjobbnak
- A Huawei Vakációs Barométere rámutat a különbségekre
- Már az első százban a Huawei a Fortune 500 listán
- Házhoz jön a Huawei a javítandó prémium készülékekért
- Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
- Huawei: 2025-re már közel 100 milliárd IoT eszközt tartunk majd számon
- A világ 88. legértékesebb márkája a Huawei
- 186 százalékos növekedés a prémium kategóriás Huawei okostelefonok szállításában
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.