Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.
A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” aktivitásokon keresztül a szurkolók a mérkőzés izgalmát is fokozhatják: megtippelhetik a végeredményt, szavazhatnak a meccs legjobb játékosára, valamint értékelhetik a csapat teljesítményét is.
A program, hogy még érdekesebbé tegye a szavazást, csupán hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg.
Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.
A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért is versenyezhetnek. A szerencsés győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat szupersztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.
A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre.
„A Barça hivatalos Viber chatbotja tovább fokozza a meccsek előtti izgalmat és a szurkolók lelkesedését a csapat iránt, függetlenül attól, hogy a stadionban nézik-e a mérkőzést vagy sem” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A tervezési fázisban mi pontosan így képzeltük el értékeink megvalósítását az FC Barcelonával: technológiai megoldásokkal felvértezve lehetőséget adunk a futball rajongóinak a világ minden tájáról arra, hogy a nappalijukból szurkolva mondhassák el véleményüket.”
„Manapság az egyik legnagyobb kihívás egy sportegyesület számára a szurkolók bevonása a klub mindennapi életébe. A Viber alkalmazás és a chatbot lehetőséget ad rajongóinknak arra, hogy ne csak külső szemlélői legyenek a pályán történő eseményeknek, hanem valóban a csapattal közösen élhessék át a sikereket. Az általuk megszavazott Meccs Embere cím a játékosok számára is rendkívül megtisztelő” - mondta Russell Stopford, az FC Barcelona digitális termékekért és stratégiákért felelős vezetője.
A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a 2017. szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indul.
Töltse le a Viber alkalmazást és vegyen részt a legújabb élményekben: bit.ly/2iVr3PK
Kapcsolódó cikkek
- A Femina.hu már Viberen keresztül is elérhető
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL
- Egyszerűen kereshető és megosztható receptek a magyar viberezőknek
- Új vezérigazgató került a Viber élére
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Leáldozott a mobilappok kora?
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.