A Talk-A-Bot és a Cellum csevegőbotos fizetést mutatott be San Franciscóban

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 26. 15:53

A San Francisco-ban megrendezett idei Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot bemutatta a csevegőbot-megoldását a nyilvánosság számára. A technológia, amely természetes párbeszédet képes folytatni a felhasználóval, a Cellum biztonságos tranzakciós platformját felhasználva lehetővé teszi áruk és szolgáltatások megvásárlását csevegőprogramokon keresztül.

Világszerte nagyjából 2,5 milliárd ember használ napi szinten csevegőalkalmazásokat – minden egyes nap több csetüzenetet küldünk, mint ahány SMS valaha íródott. A csevegés vált korunk legnépszerűbb kommunikációs eszközévé.

 

Az automatizálás megállíthatatlanul terjed mind a vállalati, mind a fogyasztói piacokon. Ahogy mind több csevegőalkalmazás válik olyan platformmá, amikre értéknövelt szolgáltatásokat lehet építeni, a csevegőbotok egyre népszerűbb megoldást jelentenek azon vállalatok számára, amelyek szeretnék javítani hatékonyságukat az ügyfeleik kiszolgálása terén.

 

A TechCrunch népszerű nemzetközi hírportál által megrendezett, startup-okkal foglalkozó Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot a technológiai lángelmékből és kockázatitőke-befektetőkből álló nemzetközi közönség előtt mutatta be a csevegőbot-megoldását. A Talk-A-Bot különböző vállalatok, szervezetek számára kínál az arculatukra és különleges igényeikre szabott csevegőbotokat, amelyek felruházhatók egyedi személyiséggel és stílussal. A technológia további fejlett szolgáltatásokat is kínál, például integrációt a vállalati marketing-csatornákkal, valamint adatbányászati lehetőséget.

 

A felhasználók a csevegőbotoktól ügyfélszolgálati támogatást kaphatnak, valamint segítséget áruk és szolgáltatások megvásárlásához. A nemzetközileg sikeres, szintén magyar hátterű Cellum biztonságos technológiájának köszönhetően a Talk-A-Bot csevegőbotjai a felhasználó kérésére a teljes vásárlást képesek elvégezni; a felhasználónak csupán a fizetést kell megerősítenie biometrikus vagy jelszavas azonosítással.

 

A Talk-A-Botot már számos nagynevű márka választotta partnerül, így többek között a Viber, a Nestlé és a Sziget fesztivál; csevegőbotjait összesen több mint 1,3 millió ember használja. A Cellummal kötött együttműködés célja a csevegőbot-megoldás hasznosságának növelése, így még több vállalat és felhasználó elérése. A Cellum biztonságos tranzakciós platformja már egy évtizede üzemel teljesen csalás- és visszaélésmentesen.

 

„A felhasználók és a cégek még tanulják, hogyan lehet a csevegést üzleti célokra használni. A csevegőbotok ügyfélszolgálati célú felhasználása remek mód a márka értékének növelésére és a költségek csökkentésére, ám a közösségi csevegőplatformok igazi üzleti értékét csak akkor lehet kiaknázni, ha a fizetés is lehetséges. A Cellummal kötött együttműködésnek köszönhetően a Talk-A-Bot megbízható fizetési szolgáltatásokat nyújthat ezen az új csatornán keresztül, így a minket választó cégek számára több üzletet és élesebb márkamegkülönböztetést kínálhatunk.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója.

 

„A Cellumnak Európától Ázsiáig világszerte vannak partnerei. Látjuk mi is, hogy folyamatban van egy átalakulás, kiváltképp Délkelet-Ázsiában, ahol a fogyasztói szokások kezdenek eltolódni a csevegőfelületek irányába. Nagy örömmel működünk együtt a Talk-A-Bottal annak érdekében, hogy ezeknek a fogyasztóknak is gyors, kényelmes és biztonságos tranzakciós szolgáltatásokat tudjunk kínálni.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01