A KPMG a 7. legjobb munkahely a Consulting magazin listáján
Hat helyet javítva, a KPMG-t idén a 7. legjobb munkahelynek választották a Consulting magazin felmérésében. A Big4 tanácsadók közül A KPMG szerepelt legjobban a felmérésben, különösen a cégkultúra és a karrierépítés kategóriákban. A tanácsadói szakma nagy presztízsű lapja minden évben elkészíti felmérését (Best Firms to Work For) – idén 300 cégnél több mint 10 000 tanácsadót kérdeztek világszerte, hogyan értékelik munkáltatójukat.
„Az elismerés igazolja a cég elkötelezettségét amellett, hogy a munkatársak kiváló körülmények között, inspiráló munkát végezzenek, és a legjobb támogatást kapják a folyamatos fejlődéshez és tehetségük kibontakoztatásához. Az innovatív, korszerű technológiák alkalmazása mellett szakmai elhivatottságunk és munkatársaink kiváló közössége az, ami végül valódi ügyfélélményt eredményez munkánkban” – mondta, a KPMG tanácsadási részlegének globális vezetője, Mark A. Goodburn.
A KPMG Magyarországon is népszerű munkahely – egy év alatt 200 fővel nőtt társaság dolgozóinak létszáma, ami már meghaladja az 1200 főt. Szeptemberben több mint száz új munkatárs kezdte meg a munkát a budapesti KPMG-irodában.
„Munkáltatóként átlagon felüli tréninglehetőségeket, valamint jó szakmai előmenetelt nyújtunk munkatársainknak. Szakmai kihívás, vonzó karrier, folyamatos tanulási, valamint nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségek, és mindez egy lendületes, modern és befogadó környezetben” – sorolja Emri Zsuzsanna, a magyarországi KPMG HR-vezetője, miért választják sokan a KPMG-t.
A KPMG valódi nemzetközi környezetet kínál: „Munkavállalóink 12 százaléka külföldi, több mint 43 országból érkeztek hozzánk. Minden munkatársunk beszél legalább egy idegen nyelvet, és számos külföldi projekten is dolgozunk. Következésképpen, kollégáink házon belül is nemzetközi tapasztalatokra tehetnek szert, és a későbbiekben külföldön is vállalhatnak munkát. Emellett közel 300 különféle, többségében nemzetközi szakmai és készségfejlesztő képzési programot kínálunk munkavállalóink számára, egy fő éves szinten átlagosan 64 órát tölt tréningeken” – teszi hozzá Emri.
A HR-vezető hangsúlyozta azt is, hogy a modern környezet nemcsak 21. századi munkakörülményeket, telekommunikációs és egyéb munkaeszközöket, vagy részben rugalmas munkavégzés jelent, hanem azt is, hogy a dolgozók aktívan részt vesznek a cég egészét jellemző innovatív fejlesztésekben, a munkafolyamatok és szolgáltatások digitalizációjában is. „Olyan motivációt és inspirációt jelent ez, ami a legjobb muníció tehetségük kibontakoztatásához” – hangsúlyozza a magyarországi KPMG HR-vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Schneider Electricnél a család az első
- Dr. Dolowschiák Márk vezeti a Stratis információbiztonsági üzletágát
- A KPMG igazgatója lesz az aktuáriusi szakma világszervezetének elnöke
- Új háromlépcsős partnerprogram a Zyxeltől
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Azok vagyunk, amit megveszünk?
- Új vezetői kinevezések a KPMG-nél
- A Tech Data új globális márkát vezet be
- Virtuális pénz a csepeli Burattino Iskolában
- Új vezető a Deloitte-nál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.