Belépett az IAB-be az SAP

forrás: Prím Online, 2017. október 31. 15:23

Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing, a reklám, az ügyélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik. 

 

„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan  ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel” - emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán. 

 

Közös aktivitásként több programot is tervez az IAB Hungary és az SAP, hogy elősegítsék a hazai piac versenyképességének növelését, a legújabb eszközök bemutatását.

 

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, a Interactive Advertising Bureau hazai képviselője. A 80 tagú szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök, megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.

2024. április 15. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09