Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál

forrás: Prím Online, 2017. november 4. 12:06

Az újonnan bemutatott Happy Home ajánlatok, a megújult márka bevezető kampánya és a szélessávú hálózat további fejlesztését célzó beruházások is hozzájárultak, hogy a UPC még többet kínáljon ügyfelei számára, és kiemelkedő értékesítési eredményeket érjen el 2017 harmadik negyedévében. 

Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2%-os árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a UPC Magyarország.

 

2017 harmadik negyedévének legfontosabb eredményei*: 

  • A UPC 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest, amelyhez a megújult márkát bevezető kampány és az új Happy Home ajánlatok is hozzájárultak.
  • Az előfizetések száma átlépte a 2 milliót.
  • A lakossági és üzleti előfizetők száma 6100-zal növekedett az előző negyedévhez képest, és elérte a 842 000-et.
  • Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett, és így elérte a 655 000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 677 700-ra bővült, ami 17 100-zal több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A mobil előfizetések száma szeptember végén megközelítette a 81 400-at.
  • A UPC hálózata országszerte már 1 764 400 háztartásban érhető el.
  • Az új előfizetőknek másodpercenként 120 megabitre emelte a UPC a belépő sebességet, és a szupergyors wifi eszközt, a Connect Boxot is alapból biztosítja számukra.

 

Több mint 2 millió előfizetés és 842 000 ügyfél 2017 harmadik negyedévében:

 

 

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója:

“Az új Happy Home ajánlatokkal, megújult márkánkkal és arculatunkkal még több értéket kínálunk ügyfeleink számára, lehetővé téve, hogy a legjobb minőségű szolgáltatásokat élvezhessék bárhol és bármikor. Folytattuk szélessávú hálózatunk fejlesztését célzó beruházásainkat, dinamikus teljesítményünk pedig továbbra is töretlen, amelyet ebben a negyedévben a 10,2%-os árbevétel-növekedés és a több mint 2 millió előfizetés is jelez.”

 

Szupergyors wifi és megnövelt belépő sebesség a Happy Home ügyfeleknek

A UPC Magyarország szeptemberben mutatta be új márkaértékeit és megújult arculatát, és ezzel egy időben vezette be Happy Home ajánlatait, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Az új előfizetőknek másodpercenként 120 megabitre emelte a UPC a belépő sebességet, és a szupergyors wifi eszközt, a Connect Boxot is alapból biztosítja számukra.

 

Az előző év azonos időszakához viszonyítva 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország, amelyhez nagyban hozzájárultak a kiemelkedő értékesítési eredmények és a cég azon törekvése is, hogy minél több új településre juttassa el szupergyors hálózatát új infrastruktúra kiépítésével, illetve meglévő hálózatok felvásárlásával. 2017 szeptemberének végén a UPC szolgáltatásai országszerte több mint 1 764 400 háztartásban voltak elérhetők, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelítette a 842 000-et, ami 6100-as növekedést jelent a harmadik negyedévben.

 

Folyamatosan emelkedik az előfizetések száma: egy év alatt 6,8%-os növekedés

Az új vezetékes és mobil előfizetések száma meghaladta a 128 000-et az elmúlt egy évben, így összességében 2 025 000 fölé emelkedett az előfizetések száma, ez pedig 6,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett az előző éves adatokhoz viszonyítva, így elérte a 655 000-et. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések is dinamikusan bővültek, szeptember 30-ig összesen 677 700-ra – ami több mint 17 000-rel magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma – egy év alatt 47 000-rel növekedve – a harmadik negyedév végén már 611 800 fölött járt, ugyanezen időszakban a mobil előfizetések száma 24 700-zal nőtt, és így elérte a 81 400-at.

 

_______________________

*A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben

Kulcsszavak: +céginfo UPC

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő

Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.

2024. szeptember 18. 18:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34