Görögországban terjeszkedik a GEFCO

forrás: Prím Online, 2017. november 20. 15:39

A GEFCO Csoport, az ipari logisztika globális piaci szereplője és az autóipari logisztika európai vezetője a hónap elején hivatalosan megnyitotta görög leányvállalatát. 

Ennek köszönhetően most már a gyártók rendelkezésére áll a cég globális logisztikai megoldásokban szerzett tudása és tapasztalata. „A komplex ellátási láncok irányításában és optimalizálásában egyedülálló szakértelemmel rendelkező vállalatként örömmel hoztuk el integrált logisztikában szerzett tapasztalatunkat görög ügyfeleinknek. Szeretnénk segíteni, hogy a gazdasági teljesítmény és a szolgáltatás minőségének tekintetében - mind rövid, mind hosszú távú – támogassuk görögországi partnereinket céljaik elérésében” – mondta Luc Nadal, a GEFCO Csoport igazgatótanácsának elnöke. 

 

Görögország fejlődési lehetőségeinek kiaknázása 

Azzal, hogy Görögországban, vagyis egy olyan országban alapít leányvállalatot, amely dinamikus növekedési potenciállal rendelkezik a régióban, a GEFCO meg tudja erősíteni a jelenlétét Délkelet-Európában, ahol már régóta jelen van. Görögország Kelet-Európa és a Balkán közötti ideális helyen fekszik és egy meghatározó logisztikai szereplő számára tökéletes helyszínt jelent, hiszen számtalan versenyképes előnnyel rendelkezik:

  • Görögország a legnagyobb hajótulajdonos a világon, jelenleg a világ teljes flottájának 18%-át irányítja.
  • A pireuszi és szaloniki kikötő a Délkelet-Európa és Közép-Európa közötti regionális átjárók közé tartozik. 
  • Görögország számos, az infrastruktúrája felújítását, bővítését és fejlesztését célzó programban vesz részt jelenleg vagy indít a közlejövőben.
  • A görög ipari termelés folyamatos növekedést mutatott az elmúlt években. A görögök vállalatok  vezető szerepet játszanak az élelmiszer- és dohányfeldolgozó, a textil-, a gyógyszer-, a vegyi-, a bányászati, a kőolaj- és a fémfeldolgozó-ipari ágazatokban.

 

„A GEFCO célja, hogy versenyképességét és jelenlétét erősítse a görög piacon, becslések szerint közel kétszeresére fogja növelni a forgalmát 2017-ben. Szeretnénk továbbá átadni az évek során gyűjtött logisztikai tapasztalatunkat a helyi vállalatoknak, hozzájárulva ezzel az ország növekedéséhez és fejlődéséhez” – mondta Fabien Gauchet, a GEFCO Görögország ügyvezető igazgatója. 

 

A GEFCO egyedülálló szakértelme a régió ügyfeleinek szolgálatában

68 éves tapasztalatával a GEFCO Csoport szilárd tudással rendelkezik ügyfelei komplex ellátási láncainak irányításában. Az eredetileg autóipari logisztikával - vagyis logisztikai szempontból az egyik legnagyobb kihívásokat rejtő ágazattal - foglalkozó GEFCO, tudását és hozzáértését a különböző ipari szektorokban szereplő ügyfeleinek kiszolgálása során alkalmazza. (autóipar, gyártás, energia, elektronika, napi fogyasztási cikkek, gyógyszeripar és mezőgazdaság)

 

A GEFCO Csoport szakértelme az alapvető közúti, vasúti, légi, tengeri és multimodális árufuvarozási szolgáltatásoktól a komplex multimodális háztól házig megoldásokig - raktározás, vám- és adóügyi képviselet, újrahasznosítható csomagolási szolgáltatás - terjed. A GEFCO csapatainak összesített szakértelme lehetővé teszi a Csoport számára, hogy zökkenőmentesen szervezze meg interkontinentális, háztól házig tartó folyamatait ügyfelei számára. Mérnöki szakembereinek támogatásával a GEFCO Csoport folyamatosan elemzi ügyfelei folyamatait és meglévő logisztikai megoldásait, hogy lehetőséget találjon az optimalizálásra, és ügyfelek fejlesztésével maga is fejlődjön. 

 

A GEFCO Görögország a GEFCO Csoport szolgáltatásainak teljes sorát kínálja. A leányvállalat számos ügyfél számára biztosít nemzetközi közúti megoldásokat, valamint a jövőben további megoldások - például hőmérséklet-szabályozott szállítás - fejlesztésén dolgozik a Görögországban jelentős méretű élelmiszer- és gyógyszeripari szektor számára.

Kulcsszavak: logisztika GEFCO Csoport

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01