A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Cellum, Magyarország piacvezető mobilfizetési szolgáltatója, és a Metranet, Indonézia vezető távközlési vállalatának, a Telkom cégcsoportnak digitális szolgáltatásokra szakosodott leányvállalata.
Kóka János, a Cellum vezérigazgatója a Telkom Csoport éves rendezvényén, a Digi Summit 2017 megnyitó beszédében mutatta be cége elképzelését egy integrált digitális platform kiépítésére vonatkozóan, amely sokoldalú fizetési, hitelezési és biztosítási szolgáltatások bevezetését teszi lehetővé. Indonézia, ahol több mint 260 millió ember él, a digitális átalakulás útján halad. A Cellum által javasolt „szuperplatform” egységes keretet biztosíthat az országban a következő években bevezetendő számtalan új digitális szolgáltatás számára.
A magyarországi székhelyű Cellum 2014 óta terjeszkedik Ázsiában. A Metranettel való együttműködés a következő lépés a vállalat azon törekvésében, hogy megkerülhetetlen szereplővé váljon a térségben. A Cellum biztonságos mobiltranzakciós rendszere segítségével a Metranet közelebb kerülhet céljához, hogy Indonézia online iparágának legmegbízhatóbb monetizálási szolgáltatójává váljon.
„Vezető elemzők szerint Indonézia jelenleg a világ egyik legizgalmasabb pénzügyi technológiai piaca. Egyedülálló versenyhelyzetének köszönhetően a Telkom a pénzügyi és egyéb területek digitális átalakulásának mozgatórugójává válhat. A stratégiai partnerség egy fontos elismerése a Cellum Mobile Next mobiltranzakciós rendszerünk technikai fejlettségének és biztonságának.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.
„A Cellummal való együttműködésünk magasabb szintre emeli a Telkom Csoport azon képességét, hogy tranzakciós rendszereket építsen és szolgáljon ki Indonéziában.” – mondta Widi Nugroho, a Metranet vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.