A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
Magyarország piacvezető mobilfizetési vállalata, a Cellum, és a határokon átnyúló mobilfizetési hálózatot működtető, szingapúri székhelyű TransferTo stratégiai együttműködési megállapodást kötött. Ennek eredményeként a Cellum nemzetközi átutalási szolgáltatásokat kínálhat ügyfelei számára. A TransferTo rendszerén keresztül több mint 1500 vállalat érhető el világszerte.
A TransferTo rendszere pénzintézeteket és digitális pénzügyi szolgáltatókat köt össze, valós idejű mobilegyenleg-feltöltéseket és pénzátutalásokat téve lehetővé fejlődő és fejlett piacok között. Felhasználók milliói élvezik több mint 135 országra kiterjedő hálózatának előnyeit, melyben megtalálhatók átutalási szolgáltatók, elektronikus pénzkibocsátók, mobiltárca-szolgáltatók, bankok, pénzintézetek, civil szervezetek és globális e-kereskedők.
A Cellum márkázható mobiltárcákat kínál elsősorban nagyvállalatoknak, köztük bankoknak, mobilszolgáltatóknak és nagyobb kereskedőknek. Első ázsiai szolgáltatását 2014-ben indította el. Az új együttműködés lehetővé teszi a Cellum számára, hogy a TransferTo kiterjedt hálózatát használva további szolgáltatásokkal bővítse a termékpalettáját: nemzetközi pénzátutalásokat és mobiltelefonos feltöltést nyújtson üzleti partnereinek, akik így jobban ki tudják szolgálni saját felhasználóik igényeit. A partnerkapcsolat célja a feltörekvő digitális fizetési technológiák előmozdítása mind Közép-Kelet-Európában, mind Délkelet-Ázsiában, melyek a leggyorsabban növekvő piacok.
Peter De Caluwe, a TransferTo vezérigazgatója elmondta: „Örömmel működünk együtt a Cellummal és nyitjuk meg ügyfeleik előtt globális hálózatunkat, mely így újabb mobiltárca-szolgáltatásokkal bővülhet.”
„A Cellum folyamatosan igyekszik bővíteni a kínálatát olyan hasznos szolgáltatásokkal, amelyek értéket teremtenek ügyfeleink számára. A TransferTo-val kötött stratégiai partnerségünk tovább erősíti a Délkelet-Ázsiában és más térségekben kivívott pozíciónkat mint olyan beszállító, akitől egy helyen lehet beszerezni minden mobiltranzakciós megoldást” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- Roland Berger tanulmánya a mobilszolgáltatók kihívásairól, és azok lehetséges megoldásairól
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.