Okoscímkék adnak információt az okoseszközökről
Elektronikus polccímke pilotot indított a Laurel Bangkokban, Thaiföld egyik vezető telekommunikációs vállalatcsoportjánál.
Magyar cég kiforrott megoldására alapozza készlet- és raktárinformációs folyamatait a True Corporation. A vállalat Thaiföld egyik vezető telekommunikációs konglomerátuma, amely irányítást gyakorol az ország legnagyobb kábeltévé-szolgáltatója, a TrueVisions, valamint a legnagyobb mobilszolgáltatója, a TrueMove H felett. Szolgáltatásai mellett mobilkészülékeket, okostelefonokat, set-top boxokat és tableteket, valamint ezekhez tartozékok arzenálját forgalmazza. A vállalat korábban az Orange leányvállalata volt, jelenleg a Vodafone Group plc. egyik meghatározó partnere.
A telekommunikációs cég thaiföldi üzletláncának egyik bangkoki boltjában vezették be pilotprojekt keretén belül a 7,4”-os háromszínű SoluM elektronikus polccímkéket a koránt sem egyszerű thai nyelven. A címkék menedzselése felhőalapú kezelőfelületen keresztül végezhető, így nincs szükség bolti szerverre és PC-re, ami drasztikusan csökkenti az üzemeltetési költségeket. A rendszer emellett dinamikus sablon- és logókezeléssel segíti a tartalmak automatizált megjelenítését a címkéken.
„A pilotrendszer november elején indult. Jelenleg az üzletlánc papírcímkékre nyomtatja az információkat és manuálisan helyezi ki közel 150 boltjába, amely rengeteg időt és humán erőforrást emészt fel. Az elektronikus polccímkék bevezetése esetén szükségtelenné válik majd a hagyományos, sérülékeny, egymásra ragasztott és könnyen leeső papírcímkék használata” – mondta Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője. Így a kereskedő az akciókat pár másodperc alatt felviheti és aktiválhatja üzletláncában, ezen felül a vásárlók áttekinthető, igényes, a tájékoztatásra figyelmet fordító üzlet képét látják.
„A Laurel célja, hogy a pilotprojekt sikeressége esetén a teljes bolthálózatra kiterjedő polccímke-cserét hajtsunk végre” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Csúcstechnológia a vásárlókért
- Az Euronics hálózata az elsők között teljesítette az új online kassza előírásokat
- Mi az? Pontosabb a GPS-nél és az év retail szenzációja lehet?!
- Változások a legnagyobb magyar retail-informatikai cégnél
- Megjelent Magyarországon az eBlokk
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Tabletkasszával nyitott az exkluzív cipőbolt
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
- Zsebre tehető online pénztárgépet fejlesztettek ki
- Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.