Intenzív globális növekedésnek indulnak a felhők
Az Oracle jelenlegi regionális felhő infrastruktúrájának kiterjesztésével egyre nagyobb számú ügyfél-, illetve partnerkör számára biztosítja az Oracle Cloud szolgáltatásait. Az Oracle CloudWorld legújabb bejelentései autonóm képességekről és teljesítményalapú garanciáról szóltak.
Az Oracle CloudWorld New York rendezvényén az Oracle bejelentette, hogy jelentős, globális szintű bővítésekbe kezd felhő infrastruktúrájában. A vállalat terjeszkedési terve alapján 12 új adatközpont régió kialakítását illetve az Oracle Cloud szolgáltatások körének kiterjesztését tervezi, az ázsia, európai és amerikai kontinensen egyaránt. Jelenleg több mint 195 országban használják az Oracle Cloud Platform és az Oracle Cloud Infrastructure szolgáltatásait fokozott igénybevételt jelentő alkalmazásokhoz.
Kiterjesztett az autonóm képességek a teljes Oracle Cloud Platformon
Thomas Kurian, az Oracle termékfejlesztésért felelős elnöke bejelentette, hogy az Oracle Cloud Platform összes szolgáltatását autonóm – önvezérlő – funkciókkal vértezik fel, így azok képesek lesznek védelmüket saját maguk ellátni, javítócsomagokat telepíteni, finomhangolásokat elvégezni. Az Oracle Cloud Platform minden egyes új generációs szolgáltatása mesterséges intelligenciát és a gépi tanulási algoritmusokat használ, így a felhasználók csökkenthetik költségeiket, a kockázati tényezőket, növelhetik az innovációs erejüket, valamint jövőbe tekintő elemzésekhez juthatnak.
Az Oracle felhő szolgáltatásai képesek automatizálni olyan kulcsfontosságú operatív funkciókat, mint például a hangolások, patchek, helyreállítások és frissítések, mindeközben pedig maximális teljesítményt, magas szintű rendelkezésre állást és a vállalati IT rendszerek védelmét is biztosítják. Az innováció és a döntéshozatal támogatására az Oracle Cloud Platform további autonóm képességeket foglal magába olyan specifikus irányokban mint az alkalmazás fejlesztés, mobil alkalmazások és botok, applikáció- és adatintegráció, elemzések, biztonság és menedzsement.
Az iparág legerősebb és legkiterjedtebb felhő garanciája védi az Oracle ügyfeleit
Az Oracle kiszélesítette, illetve mélységükben is kiterjesztette a vállalati szolgálatási szerződéseit (service level agreement – SLA), ezáltal magasabb szintű ügyfélélményt biztosít, továbbá elősegíti a vállalatok kritikus munkafolyamatainak felhőbe migrálását. A közelmúltban bemutatott Oracle Autonomous Database 99.995 százalékos rendelekezésre állási garanciájára építkezve az Oracle most bejelentette az iparág első végponttól végpontig terjedő, pénzügyi háttértámogatással rendelkező felhő garanciáját az IaaS szolgáltatásokra (Infrastructure-as-a-Service).
Ezen átfogó SLA-k biztosításával az Oracle jelenleg az egyetlen olyan felhő infrastruktúra szolgáltató, amely garanciát vállal olyan szolgáltatási szintekre, mint a teljesítmény, a megvalósíthatóság és a rendelkezésre állás – amely három tényező alapján mérik össze a vállalatok a különböző felhő infrastruktúra szolgáltatókat.
Az új teljesítményalapú SLA értelmében az Oracle Cloud Infrastructure havi szinten mért 90% feletti rendelkezésre állást garantál minden nap. Amennyiben ezt a szintet nem sikerül elérnie akár csak 44 percre egy hónap során, az Oracle szolgáltatási feltételeinek megfelelően a felhasználó szolgáltatási kedvezményeket kérvényezhet. Ezzel szemben más szolgáltatók nem vállalnak garanciát a teljesítményre.
Kapcsolódó cikkek
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- A Magyar Suzuki az Oracle felhőjére szavazott
- Biztonságos és gyors VPN hozzáférés a kkv-k részére a Zyxel-től
- “Felhő mesterek” uralhatják a piaci versenyt 2018-tól
- Ez az 5 HR trend fogja meghatározni a munkaerőpiac és -menedzsment világát 2018-ban
- Újabb 117 gyorstöltő telepítésével segíti az ABB az e-mobilitás térnyerését Németországban
- Felhő infrastruktúra nélkül nehéz lesz versenyben maradni az Oracle tanulmánya szerint
- Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be
- Az Oracle bejelentette a világ első önvezérlő adatbázisát
- A nomád, a játékos és az üzletkötő: három fogyasztói személyiségtípust azonosított az új kiskereskedelmi tanulmány
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.