Májusban indul a Startup Campus London ötödik szemesztere
A Cambridge-i Future: Hungary rendezvényen jelentették be a Startup Campus London ötödik szemeszterének indulását. Az Enterprise Hungary által életre hívott programba bekerülők, 4 szombati alkalomból álló térítésmentes kurzuson vehetnek részt Londonban, a világ egyik legsikeresebb egyetemi inkubátorában.
A Startup Campus London célja a Nagy-Britanniában tanuló, dolgozó fiatalok ösztönzése saját innovatív vállalkozásuk elindítására, továbbfejlesztésére. A program során a magyar fiatalok olyan fontos témákban kapnak szakmai támogatást, mint például a csapat kialakítása, a célközönség azonosítása és piacszegmentálás, az üzleti modell felépítése, valamint prezentációs tréningen is részt vehetnek. Az elmúlt két évben négy szemeszter során kaptak segítséget a magyar tehetségek az Imperial College Campus-án.
„Az elmúlt két évben több mint 80 magyar fiatal végezte el a képzésünket. Több vállalkozás már a piacon van, kettő közülük tőkebefektetést is kapott. Sikeres európai vállalkozásokat építünk és egy tehetséges magyar fiatalokból álló vállalkozói közösséget. A program továbbá erősíti a kétoldalú magyar brit kapcsolatokat, hiszen a létrejövő cégek mind a két országban aktív tevekénységet folytatnak, jogi identitással rendelkeznek.” – mondta Kovács Zsolt, az Enterprise Hungary ügyvezetője.
A szervezők a programba Londonban, illetve Nagy-Britanniában élő, konkrét startup ötlettel rendelkező, vagy startup vállalkozásban dolgozó egyetemisták, illetve fiatal munkavállalók jelentkezését várják.
A képzéseket nemzetközi tapasztalattal rendelkező inkubációs szakemberek tartják, az Imperial College London Campus-án. A Startup Campus London fővédnöke Magyarország londoni nagykövete, Szalay-Bobrovniczky Kristóf.
Tervezett időpontok:
- 2018. május 5. – 10:00 - 17:00 - Üzleti ötlet és a csapat
- 2018. május 12. – 10:00 - 17:00 - Vásárlói személytipizálás (Buyer / Customer Persona Model)
- 2018. május 26. -27. – 10:00 - 17:00 - Üzleti modell (Business Model Canvas)
- 2018. június 2. – 10:00 - 17:00 - Pitch tréning, felkészülés a Demo Day-re
- 2018. június 15. – 17:00 - 20:00 - Demo Day
Szakmai partnerük a New Generation Centre London.
Jelentkezés: goo.gl/wGz83T
Jelentkezési határidő: 2018. április 1. (A jelentkezőket április 11-ig értesítik.)
A korábbi programon résztvevő innovatív ötletek közül több cég is kapott befektetést, illetve befektetési ajánlatot, melyek közül március 28-án, a „The UK offer for startups” rendezvényen bemutatkozik az ArtConscious, illetve bemutatásra kerül a Startup Campus London program is. Az eseményre regisztrálni itt lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Nemzetközi befektetők versenyeznek hazai startupok kegyeiért a SMART konferencián
- A Facebook befektetői előtt prezentálhat egy magyar startup
- Isztambulban startolt a Startup Campus V4 Global Tour
- Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén
- Minden iparágban jelen vannak a startupok
- Egy utazási startup nyerte a Women Startup Competition első elődöntőjét Prágában
- Idén száz magyar középiskolás viheti sikerre saját startup-ötletét
- 115 ezer euró támogatás vár magyar zöld startupokra
- 10 országban kapnak lehetőséget a V4-es startup vállalkozások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.