Energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata

forrás: Prím Online, 2018. április 22. 12:55

A UPC Magyarország anyavállalata és egyben a világ vezető kábelkommunikációs cége a Liberty Global, a Comcast médiavállalat, és a telekommunikációs iparági szereplőket képviselő szakmai szervezet az SCTE hirdette meg azt a pályázatot, amelyen a távközlési hálózatok energiafelhasználásának csökkentését segítő megoldásokat díjazzák.

Az Adaptive Power Challenge elnevezésű nemzetközi versenyre magyar indulók jelentkezését is várják, a legjobb megoldások pedig egyenként tízezer dolláros díjazásban részesülnek.

 

A korszerű távközlési hálózatok üzemeltetésének folyamatosan növekvő energiaigénye egyre nagyobb kihívást jelent az iparági szereplők számára. Rendkívül fontos, hogy mielőbb megtalálják azokat a rugalmas, a hálózatok működéséhez alkalmazkodó technológiai megoldásokat, amelyekkel csökkenthető a szélessávú hálózatok energiafelhasználása. Ezt a célt szolgálja a Liberty Global, a Comcast, és az SCTE (Society of Cable Telecommunications Engineers) szakmai szervezet által meghirdetett nemzetközi pályázat is, amelyet három témakörben, két pályázói kategóriában hirdettek meg.

 

 

A versenyen közép- és nagyvállalatok, kezdő vállalkozások, illetve egyetemek, kutatóintézetek és kutatócsoportok is indulhatnak. A versenyzőktől olyan angol nyelvű pályaműveket vár a szakmai zsűri, amelyek választ adnak a terület legégetőbb kihívásaira, mint például a távközlési hálózatokon belüli energiafogyasztás monitorozása, vagy a terhelési csúcsok optimálisabb elosztása. 

 

A pályázatok leadási határideje 2018. június 29. A döntőbe került csapatok azon az SCTE•ISBE által szervezett nemzetközi szakmai konferencián is bemutathatják majd munkáikat, amelyet októberben rendeznek meg Atlantában. A győztesek pedig tízezer dolláros fődíjjal térhetnek haza. 

 

A részletes pályázati kiírást és a pályázattal kapcsolatos további információkat a www.adaptivepowerchallenge.com oldalon találhatják meg az érdeklődők.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait

Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.

2025. február 13. 20:21

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat. 

2025. február 7. 09:54

Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada

Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.

2025. január 16. 20:33

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

2024. december 17. 09:39

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

2024. december 12. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Láss a Jövőbe: Innovációs pályázat a Z-generációnak

2025. február 18. 11:32

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20