Energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata
A UPC Magyarország anyavállalata és egyben a világ vezető kábelkommunikációs cége a Liberty Global, a Comcast médiavállalat, és a telekommunikációs iparági szereplőket képviselő szakmai szervezet az SCTE hirdette meg azt a pályázatot, amelyen a távközlési hálózatok energiafelhasználásának csökkentését segítő megoldásokat díjazzák.
Az Adaptive Power Challenge elnevezésű nemzetközi versenyre magyar indulók jelentkezését is várják, a legjobb megoldások pedig egyenként tízezer dolláros díjazásban részesülnek.
A korszerű távközlési hálózatok üzemeltetésének folyamatosan növekvő energiaigénye egyre nagyobb kihívást jelent az iparági szereplők számára. Rendkívül fontos, hogy mielőbb megtalálják azokat a rugalmas, a hálózatok működéséhez alkalmazkodó technológiai megoldásokat, amelyekkel csökkenthető a szélessávú hálózatok energiafelhasználása. Ezt a célt szolgálja a Liberty Global, a Comcast, és az SCTE (Society of Cable Telecommunications Engineers) szakmai szervezet által meghirdetett nemzetközi pályázat is, amelyet három témakörben, két pályázói kategóriában hirdettek meg.
A versenyen közép- és nagyvállalatok, kezdő vállalkozások, illetve egyetemek, kutatóintézetek és kutatócsoportok is indulhatnak. A versenyzőktől olyan angol nyelvű pályaműveket vár a szakmai zsűri, amelyek választ adnak a terület legégetőbb kihívásaira, mint például a távközlési hálózatokon belüli energiafogyasztás monitorozása, vagy a terhelési csúcsok optimálisabb elosztása.
A pályázatok leadási határideje 2018. június 29. A döntőbe került csapatok azon az SCTE•ISBE által szervezett nemzetközi szakmai konferencián is bemutathatják majd munkáikat, amelyet októberben rendeznek meg Atlantában. A győztesek pedig tízezer dolláros fődíjjal térhetnek haza.
A részletes pályázati kiírást és a pályázattal kapcsolatos további információkat a www.adaptivepowerchallenge.com oldalon találhatják meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Javában zajlik a III. Digitális Témahét
- Keresik a jövő digitális média megoldásait
- Már az EU-ban is használhatják a Horizon Go szolgáltatást a UPC ügyfelei
- Átadták a Magyar Innovációs Nagydíjat és Innovációs Díjakat
- Civil pályázat a Szigetre
- A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
- Megérkeztek a UPC nagy wifi kutatásának eredményei
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- A mai naptól otthonunk kényelmében is élvezhetjük a Testről és lélekrőlt
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.