A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében

forrás: Prím Online, 2018. július 22. 11:12

A Basware, amely vezető szerepet tölt be a beszerzéseket és kifizetéseket magában foglaló source-to-pay folyamatok, az e-számlázás és az innovatív pénzügyi szolgáltatások terén a Xeroxot választotta a szkennelési és rögzítési feladatainak elvégzésére több mint 28 országban.

A megállapodás részeként a Xerox menedzseli a Basware szkennelési és rögzítési feladatait, amely összesen 24 millió számla kezelését jelenti évente. Ennek keretében a Xerox gyors és költséghatékony megoldást nyújt a Basware több mint 400 ügyfelének világszerte a papíralapú és e-számlák feldolgozásához, valamint a digitalizációjuk támogatásához. 

 

A Xerox és a Basware együttműködése lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a világ legnagyobb e-számlázási hálózatához, miközben a Xerox legjobb minőségű szkennelési és rögzítési szolgáltatásai is rendelkezésre állnak. 

 

„Szeretnénk segíteni ügyfeleinket működési folyamataik egyszerűsítésében, vásárlásaik ésszerűsítésében és partnereik beszerzéseinek digitalizációjában. Ez az együttműködés egy újabb kiváló példája stratégiánk megvalósításának, amelynek fókuszában a felhő alapú megoldások fejlődése és a növekvő globális üzleti tevékenységünk áll” - mondta Vesa Tykkyläinen, a Basware Corporation vezérigazgatója. „Azért választottuk a Xeroxot, mert a dokumentumrögzítés területén a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtják, alkalmazásaik több nyelven is elérhetők és megegyeznek értékeink egy szoros partneri ökoszisztéma kialakításában.”

 

„A Basware és a Xerox együttes ereje életre keltheti a papíralapú anyagok digitalizációját” – mondta Hervé Tessler, a Xerox nemzetközi működését felelős elnöke. „A Basware és a Xerox ugyanazokat a célokat követi, úgymint az ügyfeleiknek nyújtott legjobb minőségű szolgáltatások, valamint az innováció révén az ügyfelek növekedésének támogatása."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01