A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.
A ranglista élén az amerikai Craigslist, az orosz Avito és a kínai 58.com végzett, míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára.
„A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött.
Az AIM Group listája csak az általános, elsősorban desktopra szabott apróhirdetési felületeket vizsgálta, tehát a vertikális oldalakat (autó, ingatlan, állás) és a kizárólag aukciós oldalakat nem. A ranglista összeállításánál megvizsgálták, hogy az adott országban mennyi internetfelhasználó van és ezt viszonyították az oldal látogatottsági adataihoz. Az AIM 7,8 millió magyar internetezővel számolt, ehhez arányította a Jófogás látogatottsági adatait (19,08 milliós havi látogatottság és 3,89 millió egyedi látogató). Az így megkapott 2,45-ös felhasználói ráta röpítette a Jófogást a lista felső harmadába.
„Céljaink a jövőre nézve sem változtak. Olyan oldalt fejlesztünk, mely gyorsabbá teszi a látogatók közötti adás-vételek, szolgáltatások és nyitott lehetőségek betöltésének folyamatát, akár ruházati cikk, babakocsi, ingatlan, gépjármű, vagy egy remek álláslehetőségről is van szó. Nemrég indítottuk az új építésű lakóingatlanokra specializált vertikálunkat és még az év vége előtt bevezetjük az online boltok, webáruházak számára elérhető szolgáltatásunkat” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Paul Fox lett a Getronics globális értékesítési vezetője és az igazgatótanács új tagja
- Rekordbevétel az LG-nél
- Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
- Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab
- Online is beindult a strandszezon
- Idén ismét Business Superbrands díjat nyert az ABB Kft.
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Növelni kívánja prémium szintű szolgáltatásait a Business Lease Hungary Kft.
- Új kinevezések az SAP-nál
- Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.