IH, az ősz legnagyobb konferenciája
Mindössze két hét múlva kezdődik az Internet Hungary, az ősz legnagyobb konferenciája, amelyre a szervezők 2400 főt várnak, akik 300 neves előadó prezentációját, fórumát tekinthetik meg a több tucatnyi tematikus minikonferencia keretében. Az előadóknak mintegy 10 százaléka külföldről érkezik, az adott téma legnevesebb szakértői számolnak be a trendekről, szakmai újdonságokról.
Néhány vonzó név az előadók népes listájáról:
Mérő László matematikus és pszichológus azt a kérdést teszi fel, hogy "Ami képlettel le nem írható, az már nincs is?". Barabási-Albert László, a hálózattudomány világhírű, több nagy egyetemen előadó professzora "Az érthetetlen siker titkát" próbálja megfejteni. Csermely Péter, agy- és hálózatkutató az "Az agy algoritmusát" vázolja fel, de algoritmusok uralják a zenét is, Vértes Judit matematika tanár a zene képletéről tart előadást, miközben a Pi-t is elzongorázza. Az önvezető autókról és a mesterséges intelligencia gyakorlati hasznosításáról Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője beszél.
"Vége az online vásárlásnak?" Ezzel provokál Wijnand Jongen, a világ egyik legkeresettebb kereskedelemmel foglalkozó futurológusa, az Ecommerce Europe végrehajtó bizottságának elnöke. Ehhez teszi hozzá Barcsay Erik, a Big Fish ügyvezetője, hogy mi az, amitől 100 éves kereskedelmi tradíciók hullanak a porba.
Egy izgalmas kérdés: "Miért érdemes Közép-Kelet-Európa országaiba - köztük Magyarországra - befektetni?". Aki felteszi: Krzysztof Konopinski, a MCI Capital vezetője. A magyar vállalkozások terjeszkedéséről pedig Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője tart előadást.
A Programmatic workshop keretében - egyebek mellett - Sacha Berlik, a The Trade Desk EMEA ügyvezető igazgatója, napjaink kérdését próbálja kielemezni: milyen lesz "A média és a hirdetések jövője". Valószínűleg 100% programmatic, hiszen Hollandiában már ma ez van, ezt majd Léon Liesttől tudhatjuk meg, aki, programmatic szakértő, reklámtechnológus, a Cadreon vezetője.
A konferencia teljes programja pdf. formátumban a https://www.internethungary.com/dokumentumok/nyomtatobarat-konferencia-program-internet-hungary-2018.pdf webcímen érhető el, de talán érdemesebb a mobil alkalmazást letölteni, amelyben kiválaszthatjuk a kedvenceinket, és majd a helyszínen is segít válogatni a párhuzamosan zajló előadások közt, ráadásul real time jelleggel követi az esetleges csúszásokat is.
Kapcsolódó cikkek
- A repülőterekre is becsekkolt a digitalizáció
- Félidőnél jár a Startup Campus V4 Global Tour
- Hogyan befolyásolják a digitális megoldások az egészségügy jövőjét?
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
- Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.