A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?

forrás: Prím Online, 2018. október 29. 11:01

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.

Az október 25-én indult integrált kampány célja, hogy bemutassa a Telenor rugalmasan használható mobilnet csomagjait és azt a hétköznapi tényt, hogy bár hajlamosak vagyunk ellentétekben és végletekben gondolkodni, az életünk és a szokásaink változhatnak és velük együtt mi is. Pont ezért, a Telenornál mostantól a belföldi mobilnet csomagok rugalmasan rendelhetőek, cserélhetőek, lemondhatóak akár havonta, az ügyfelek igényei szerint. 

 

„Van, aki szerint az emberek két csoportba sorolhatóak szokásaik alapján, de szerintünk ez nincs így. A koncepció azt hivatott bemutatni, hogy a változás folyamatos, nem csak a világban, de a mi életünkben, szokásainkban is. Értjük, hogy az előfizetőink mobilnet-igényei sem állandóak, ezért az új rugalmasan használható mobilnet csomagjaink is ehhez igazodnak, amelyek közül a legnagyobb újdonságnak az 5000 Ft-ért elérhető 100 GB-os belföldi mobilnet csomag számít.” – mondta el Cséky Tímea, az integrált kommunikációs kampány vezetője.

 

„A telenoros reklámfilmekből már megszokott közvetlenség, egyszerűség határozza meg a kampány hangnemét. Hétköznapi embereket mutatunk be olyan helyzetekben, amelyekben az ember kétfélesége, pontosabban sokfélesége mutatkozik meg, és amelyekben bárki magára ismerhet. A kampány második felében egy extra reklámfilmet is használni fogunk, amelyben egy humoros csavarral emeljük ki, milyen könnyen és rugalmasan lehet a Telenornál a mobilnet csomagokat változtatni.” – mondta el Mitter Szabina, az integrált kommunikációs kampány marketing kommunikációs menedzsere.

 

A publikus, számlás előfizetéssel rendelkező lakossági előfizetők számára elérhető 100 GB-os adatjegy népszerűsítésére a Telenor Facebookon-oldalán #ez100 címmel nyereményjáték indul október 29-től, ahol egy fotópályázat keretein belül bárki nevezheti élményeit, a nyertes pedig továbbfejlesztheti képességeit egy fotótanfolyamon, hogy még jobban ki tudja használni a 100 GB adta lehetőségeket.

 

A kommunikációs koncepciót a Telenor Magyarország lead ügynöksége, a guts&brains DDB / Tribal Worldwide Sofia fejlesztette, míg a lokális megvalósításért és kiterjesztésért az Artificial Group felelt.

 

A kampány reklámfilmje: 

Kulcsszavak: Telenor kampány mobilnet

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01