Amerikai óriáscégnek szállít rendszámfelismerőt az OTT-One Nyrt.
Az Egyesült Államok parkolási piacának közel negyedét lefedő T2 Systems, Inc. technológiai szolgáltatóval, továbbá a parkolóházak call centereinek automatizálásában élenjáró Umojo-val is megállapodást kötött amerikai értékesítési partnerén keresztül az OTT-One Nyrt..
Az együttműködések keretében mindkét vállalat megkezdi az Asura objektumfelismerő szoftverének – amelynek kizárólagos globális viszonteladója a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat – integrálását saját rendszereikbe.
A National Parking Association, az Egyesült Államok több mint 2500 tagot számláló parkolási szövetségének éves expóján folytatott tárgyalások eredményeképp a T2 Systems és az Umojo parkolási technológiai szolgáltatók is együttműködésre léptek az OTT-One Nyrt.-vel.
A T2 Systems az USA piacvezető parkolási technológia szolgáltatója, amely az USA parkolási piacának mintegy 25 százalékát uralja. Az általa működtetett „UNIFI Parking Management Platform” komplex parkolási tranzakció kezelő megoldásokat nyújt önkormányzatok, egyetemek, kórházak, repterek, szállodák, továbbá más közintézmények és vállalatok részére. Az OTT-ONE Nyrt.-vel kötött beszállítói megállapodással a T2 Systems 2019-től kezdődően integrálja ügyfelei részére nyújtott szolgáltatáscsomagjába az Asura AI-alapú rendszámfelismerő megoldását. A technológiai integrációs folyamat már kezdetét is vette. A részvénytársaság a T2 Systems-zel megkötött beszállítói megállapodás eredményeként az Asura megoldásainak értékesítéséből 2019-től kezdődően jelentős árbevételre számít.
Az Umojo piacvezetők közé tartozó felhőalapú, többek között kamerákat, riasztásokat és adatelemzést integráló platformja testre szabható parkolási megoldásokkal áll ügyfelei rendelkezésére, amely egyetlen garázstól kezdve akár egész önkormányzatokat és parkolási portfoliókat képes kiszolgálni. A megállapodás alapján az Umojo az Asura által fejlesztett, teljesen automatizált parkolási menedzsment megoldásokat vásárol az OTT-ONE Nyrt.-n keresztül 2019-től kezdődően az USA teljes területére, 2019-ben legalább 500.000 amerikai dollár értékben.
Az Asura Technologies objektumfelismerő, videóelemző rendszerére október 18-án szerzett kizárólagos, az egész világra kiterjedő értéknövelt viszonteladói jogot az OTT-One Nyrt., továbbá titkosítási algoritmusokat is fejlesztett abba. Így a technológia minden értékesítése – akár közvetlenül, akár az OTT-One helyi partnerein keresztül történik – növeli a társaság eredménytermelő képességét. A mesterséges intelligencián alapuló szoftverrel típustól függetlenül bármilyen kamera képes lehet rendszámok, járműtípusok, fegyverek, szimbólumok, mozgásminták felismerésére, és jól kiegészítheti például a BÉT-en jegyzett cég vénaszkenneres megoldásait. Az Asura Technologies magyar fejlesztőcsapatának „plug and play”, vagyis rendkívül könnyen installálható technológiáját az Intertraffic Amsterdam innovációs díjára is jelölték az év elején.
„Társaságunk a leginnovatívabb technológiák területein, a meglévő tevékenységeinkkel való szinergiákat kihasználva keres hosszú távon is jövedelmező üzleti lehetőségeket. Az Umojo-val kötött szerződés jelentősen hozzájárul már a jövő évi árbevételünkhöz is, az amerikai parkolási piac egynegyedét lefedő T2 Systems-zel való együttműködésben természetesen még ennél is nagyobb az üzleti potenciál” – mondta a bejelentés kapcsán Májer Bálint, az OTT-One vezérigazgatója és igazgatóságának elnöke. „A megállapodások egyben az Egyesült Államok parkolópiacára jelent belépést a számunkra, amelyben komoly növekedési lehetőséget látunk, hiszen a rendszámfelismerő rendszerek lefedettsége az országban jelenleg csupán 15-20 százalékos” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.