Innováció a közjó szolgálatában
15 millió forint összdíjazású technológiai pályázatot indít a Vodafone Alapítvány. A Vodafone Digitális Díjra olyan cégek, nonprofit szervezetek és magánszemélyek nevezését várják, akik kész digitális megoldást tudnak kínálni a gyermekeket, a családokat és a nonprofit szervezeteket érintő mindennapi kihívásokra, problémákra. A pályázati felhívás részletei ezen a linken érhetők el.
A Vodafone Digitális Díjjal a Vodafone Alapítvány célja, hogy olyan kész innovációkat találjon és jutalmazzon, melyek a társadalmi jót, a felzárkózást segítik elő. A díj arra a három csoportra összpontosít, melyekre a Vodafone Alapítvány tevékenysége is fókuszál: a gyerekekre, mint a jövő letéteményeseire, a családokra, mint társadalmunk alapegységeire és a nonprofit szervezetekre, mint a felzárkóztatás élharcosaira. A Vodafone Digitális Díjra olyan kész digitális megoldásokkal lehet pályázni, melyek e három csoport valamelyikét segítik.
„A Vodafone és a Vodafone Alapítványok fő globális értéke a felelősségvállalás és olyan projektek támogatása, amelyek a társadalmi jót szolgálják a mobiltechnológia segítségével. Digitális vállalatként célunk támogatni a technológiát alkalmazó kreatív és innovatív megoldásokat, melyek segítségével valódi változást hozhatunk a családok, gyerekek és non-profit szervezetek életébe. A Vodafone Digitális Díj segítségével olyan tehetségek felfedezése a célunk, akiket támogatva közelebb kerülünk egy digitális világhoz és egy izgalmas jövőhöz.” – mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
A Vodafone Digitális Díj kategóriái azt mutatják meg, milyen területekre várják a kész digitális megoldásokat a szervezők. A Digitális Gyerekek kategóriában olyan digitális megoldásokkal lehet nevezni, melyek valamilyen módon segítik, színesítik a gyermekek életét, például a tanulás, ismeretszerzés, sportolás vagy az értékes szabadidős programok területén. A Digitális Családok kategóriában a családok életében felmerülő problémákra – így például a kapcsolattartásra vagy a generációs szakadék leküzdésére – választ adó digitális megoldásokat várnak. Míg a Digitális Nonprofit Szervezetek kategóriába olyan digitális projektekkel lehet pályázni, melyek a társadalmi felelősségvállalás bármely területéhez, például az edukációhoz, a környezettudatossághoz vagy az egészségügyhöz kapcsolódnak. Fontos, hogy a szervezők kész megoldásokat várnak, azonban a két hónapos pályázati időszak arra is elég, hogy egy jó ötlet megvalósuljon. A három kategória nyertesei között összesen 15 millió forintot fognak kiosztani.
A Vodafone Digitális Díjra magánszemélyek mellett vállalkozások és startupok jelentkezésére is számítanak. „Nagyon fontos, hogy a vállalkozói szférában olyan projektek is hangsúlyosan megjelenjenek, amelyek a társadalmi felzárkózást segítik elő, hiszen ebben a szektorban összpontosul mindaz az erőforrás és tudás, aminek segítségével jelentős előrelépés érhető el a gyermekek, családok vagy non-profit szervezetek helyzetének javításában.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Vállalati Kapcsolatok Vezérigazgató-helyettese, a Vodafone Alapítvány kuratóriumi tagja.
Dr. Solymár Károly Balázs, infokommunikációért felelős helyettes államtitkár hozzátette: „Célunk, hogy Magyarország innovációs központtá váljon, és szeretnénk, ha ez a központi szerep megint számos nagyszerű öletet és megoldást adna a világnak. Ezért a kormányzat részéről örömmel támogatunk minden olyan piaci kezdeményezést, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az innováció hazánkban még hangsúlyosabb szerepet kapjon. A hazai innovatív ötletek megvalósításával közösön teszünk azért, hogy Magyarország ne csak a digitalizáció nyertesévé, hanem alakítójává is válhasson.”
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- A Hankook támogatásából robotokat és 3D nyomtatót vettek a jövő mérnökeinek
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- A VISZ pályázatán egy 160 éves gimnázium bizonyult a leginnovatívabbnak
- Együttműködik a Sony és a Vodafone
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone
- Tízezrek ismerhették meg, hogy mi a pálya!
- A British Telecommunications országos pályázatot hirdet alsó tagozatos osztályoknak
- 27. Magyar Innovációs Nagydíj
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.