Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.
Magyarország mellett már 9 országban, többek között az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben is jelen van a Geomant: a magyar tulajdonú vállalat cutting-edge ügyfélszolgálati technológiát szállít világszerte kb. 300 ügyfelének, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A cég olyan neves vállalatokkal dolgozott már együtt, mint a Generali, a Netrisk, az egyik legnagyobb hazai mobilszolgáltató, külföldön pedig többek között a Victoria and Albert Museum és a University of Canterbury számára nyújtanak különböző call center megoldásokat.
Nemzetközi tapasztalat kamatoztatása Magyarországon
Az idei év végén egy újabb nagy kaliberű külföldi ügyfél, a nemzetközi színtéren meghatározó Affidea szavazott nekik bizalmat. A holland cég a fejlett képalkotó diagnosztikai és onkoterápiás szolgáltatások vezető szolgáltatója Európában. A megbízás keretében a Geomant Contact Center nevű szoftverének segítségével dolgozik az Affidea belső termelékenységének növelésén és az ügyfelekkel való együttműködés javításán.
„Magyar cég vagyunk, de mára már a legtöbb szolgáltatásunk és az ügyfélkörünk is nemzetközi, ez pedig rengeteg előnnyel jár. A nemzetközi piac szereplőjeként hamarabb megismerjük a technológiai újdonságokat, ezáltal hamarabb be is tudjuk vezetni őket. Így gyorsabban tudunk reagálni a trendekre, ennek köszönhetően a hazai versenytársakat gyakran meg tudjuk előzni. A külföldi cégek egyébként több téren is a hazaiak előtt járnak: a felhő alapú technológiákat például itthon még nem ismerik az ügyfelek, más országokban pedig már sokan használják. Így külföldön főleg a felhő alapú termékek közti különbségekre és azok fejlesztései lehetőségeire fókuszálunk.” - hangsúlyozza Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere.
A meglévő technológia nem ósdi technológia
Nemzetközi szinten az ügyfélszolgálati szegmens egyik legnagyobb kihívása, hogy a vállalatok digitális fejlesztéseinek útjában épp a jelenleg használt technológiák állnak. Sok gyártó terméke nem képes a technológiai generációváltásra, így egységes fejlesztés helyett apró szigetmegoldások születnek.
„Minden esetben az integrációra törekszünk: legújabb termékünk, a Buzzeasy például a digitális kommunikáció, a chatbotok és visszahívás kezelés terén egy olyan integrációs megoldást nyújt, amely a készen rendelkezésre álló funkcionalitások (pl. Q&A, FAQ) mellett teljesen egyéni megoldások megvalósítására is lehetőséget ad, a mesterséges intelligencia erejét is felhasználva.” – teszi hozzá Bortnyák Adorján.
A piaci jelenlétet külföldi és hazai szakmai eseményeken való aktív részvétellel is rendszeresen erősíti a Geomant: idén ősszel előadóként és díjátadóként is részt vett az Avaya Experience és az Internet Hungary kiállításon, kiállító volt és 3 témában is szakmai előadást tartott az Ügyfélszolgálati Konferencián, valamint résztvevője volt a berlini Chatbot Summit-nak és kiállítóként és előadóként is jelen volt az Avaya konferenciáján Bécsben. Emellett több hazai és nemzetközi szakmai elismerést is magukénak tudhatnak: legutóbb az Accent Housing nevű, brit ügyfelük vihette haza a HANA Award-ról a 'Best Use of Technology' díjat a Geomant Contact Expert nevű terméke megoldásainak köszönhetően.
Kapcsolódó cikkek
- Új arcát mutatja meg új irodájában az Epson
- Magyar üzleti megoldás orvosolhatja az IT szakemberhiányt
- Egy évtizede vették meg az első kobotot
- Új csapattal és új logóval erősít a HONOR
- Nevet és arculatot vált a vállalatirányítási rendszerek szakértője
- Az E.ON 9 partnere kapott díjat az energiavállalat Indirekt Beszállítói Napján
- Zöld Nyomda díjat kapott a Xerox
- Ismét a legjobb munkahelyek között az SAP
- Az Accenture a világ legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalata
- Romániában is bevásárolt a Szallas.hu
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A K&H élen jár az IT hatékonyság mérésében
A banki szektorban egyedülálló módszerrel monitorozza fejlesztéseit és méri az IT fejlesztések hatékonyságát a K&H. Ezt a tevékenységét saját maga, házon belül látja el, amivel szintén egyedülállónak számít a piacon. Az ún. Fast Function Point módszertan segítségével a K&H folyamatosan feltárja a fejlesztési folyamatok és rendszerek optimális működésére épülő fejlesztési pontokat, a költséghatékonyságot és a projektek komplexitását, ezzel lehetőséget adva, hogy szakemberei innovatív fejlesztéseket valósítsanak meg a visszajelzések alapján.
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.