Érzékekre ható aktivitásokkal tesztelhetik az okoseszközöket a Huawei vásárói
Modern, fiatalos külsőt kapott a Huawei Technologies új üzlete, az Experience Store, ahol ezentúl havi rendszerességgel nyújtanak látványos programokat a vásárlók számára.
A Huawei Technologies a Shopmarkban megnyitotta első magyarországi élményüzletét, a Huawei Experience Store-t. A vásárlók nem csak a rendezvény napján, hanem havi rendszerességgel is részt vehetnek tematikus, élményalapú programokon, és megtapasztalhatják, mire képes az okoskészülékük.
A boltnyitást követően a gyártó 120 féle készüléke és a tavasztól üzemelő szervizszolgáltatása mellett minden hónapban más, az öt érzékre ható (látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás), élményalapú programkínálattal várja a vásárlókat. A programok során nem csak a látogatók készülékeire lesz szükség, hanem a logikájukra és a kreativitásukra is.
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig, 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli készüléktulajdonosokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi mobilfotós kiállítás nyílt az Akvárium Klubban
- Pávó Réka 20 ország többezer versenyzője közül lett a Next Image legjobbja
- Elindult a Huawei információs oldala
- A romantikus szelfi titkát fedi fel a Huawei nagykövete
- Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
- A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete
- Teljesítményében és energiagazdálkodásában is kiemelkedő a Huawei új processzora