Beszéld meg az internetes eladóval!

Zsigó József, 2000. december 20. 19:31
A Marketing Database Associates angliai kirendeltsége WebCall néven olyan szolgáltatást indított, amelynek segítségével on-line vásárlás közben megbeszélhetjük az eladókkal mindazokat a kérdéseket, amelyeket a hagyományos vásárlásnál is tisztázni szoktunk.
Felmérések szerint a weben kezdett vásárlások 60 százaléka nem fejeződik be, mivel a potenciális vásárlók nem kapnak gyors és megnyugtató választ kérdéseikre, mint például, mennyire biztonságos a kártyával történő fizetés, van-e raktáron a kiválasztott áru és hogyan lehet visszacserélni, ha mégsem tetszik. Csak ebben az évben 6 milliárd dollár veszteség éri az on-line boltok eladóit emiatt, és a következő öt év alatt a veszteség elérheti a 173 milliárd dollárt.

Az MDA által indított új szolgáltatás segítségével a vevőknek nem kell kilépniük az internetkapcsolatból, ha valami problémájuk van, on-line beszélhetnek az éppen szabad eladóval - írja az ElectricNews.

Kulcsszavak: onlineszolg e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01