Szavazzon az irodalomra!
A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a döntőbe került tíz kortárs magyar irodalmi alkotásra és szerzőikre hívja fel a figyelmet. Március végétől már a közönség is szavazhat, és kiválaszthatja kedvencét a tíz döntős közül. A díjak ünnepélyes átadógálája május 15-én lesz.
A Libri a kultúra elhivatott pártolójaként legfontosabb feladatának az olvasás népszerűsítését tartja, ezért hozta létre 2016-ban a Libri irodalmi díjat és a Libri irodalmi közönségdíjat. A díjakat idén negyedszerre adják át, a díjazottak 2019-től már 2-2 millió forintot és 30-30 millió forint értékű médiatámogatást kapnak.
A díjakhoz tartozó kampány szlogenje: Büszkék vagyunk kortársainkra. A szlogen azt hivatott kommunikálni, hogy a mai magyar irodalmi élet olyan pezsgő és sokrétű, amire mindannyian büszkék lehetünk. A kampány során két fő kreatív jelenik meg; egy közös portré a Libri irodalmi díjak 10 döntős szerzőjéről, egy-egy egyéni portré mindegyikükről, valamint a 10 könyvről készült tematikus képek. A kreatívokon feltűnik még a Libri irodalmi díjakhoz készített, a Libri jelképeként használt L-betűs design. A kampány több lábon áll, egyaránt szólítja meg az olvasóközönséget online és offline felületeken. Jelen van a sajtóban, a Libri könyvesboltjaiban és social felületein, valamint megjelenik a XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon is.
A 10 döntős könyv: BARABÁSI ALBERT-LÁSZLÓ: A képlet című tényirodalmi alkotása, DRAGOMÁN GYÖRGY: Rendszerújra című novelláskötete, KEMÉNY ISTVÁN: Nílus című verseskötete, KRUSOVSZKY DÉNES: Akik már nem leszünk sosem című regénye, MÁN-VÁRHEGYI RÉKA: Mágneshegy című regénye, PINTÉR BÉLA: Újabb drámák című színműgyűjteménye, SIMON MÁRTON: Rókák esküvője című verseskötete, SZILASI LÁSZLÓ: Luther kutyái című regénye, SZVOREN EDINA: Verseim címmel megjelent novellái, valamint TAKÁCS ZSUZSA: A Vak Remény című verseskötete.
Szavazni a http://www.libri.hu/irodalmidij/ oldalon lehet, a szavazás elérhető desktopon, okostelefonon, illetve offline a XVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon. A szavazók között 100 darab ajándék könyvcsomagot sorsolnak ki a szervezők, ami a Libri irodalmi díjak 10 döntős könyvéből áll össze.
A szavazás 2019. május 12-ig tart.
AZ ALKOTÓK LISTÁJA:
- Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.
- Marketingigazgató: Sándor Gabriella
- Brand manager: Tamasi Szilvia
- PR manager: Jávor Zsófia
- Art director: Dósa Ivett
- Szövegíró: Paál János
- Marketingkoordinátor: Urbán Boglárka
- Média: Szabó-Kenderesi Kata, Bárándi Gergő
- Web design: Sárosi Tamás
- Fotó: Mészáros László
Kapcsolódó cikkek
- Megújul a Bookline oldala
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Állásbörzés fesztiváljegy a karácsonyfa alatt?
- Instagramon innen és túl
- Megjelent az ország első Instagram marketing szakkönyve
- Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- Gazdasági és etikai kérdések a mesterséges intelligencia kapcsán
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.