Amazon Web Services kiválósági központ a Getronics és a HeleCloud együttműködésével
Az IT szolgáltató Getronics technológiai együttműködésre lépett Nagy-Britannia és az EMEA-régió vezető Amazon Web Services (AWS) tanácsadó és menedzselt szolgáltatások partnerével, a HeleCloud-dal. Az együttműködés célja, hogy a Getronics egy kiválósági központon keresztül a legmodernebb AWS alapú megoldásokat tervezhesse, szállíthassa és menedzselhesse ügyfelei számára. A két cég együttműködése elsősorban a magántőke társaságokat és a magántulajdonban lévő vállalatokat segíti a Getronics új befektetéstámogató szolgáltatásán (Investment Services Group - ISG) keresztül.
Európa-szerte egyre több vállalat vesz igénybe felhőszolgáltatásokat, legtöbbjük azonban nem rendelkezik a felhőhasználathoz szükséges megfelelő tudásszinttel. A HeleCloud, Nagy-Britannia egyik leggyorsabban növekvő startup-ja erre kínál megoldást: szolgáltatásai biztosítják a vállalkozások számára szükséges készségeket, ismereteket és tapasztalatokat.
A Getronics és a HeleCloud partnersége kezdetben Európára összpontosít, hiszen a Getronics hangsúlyosan jelen van az európai nagy- és középvállalati szegmensben, így meglévő kapcsolatai biztosítják az ügyfelek elérését elsősorban a kiskereskedelem, az utazás és szállítmányozás, a pénzügyi szolgáltatások és az egészségügyi ellátás területén.
A HeleCloud AWS technikai ismereteire és tapasztalataira alapozva a két cég vertikális, szektorokra szabott közös megoldásokat dolgoz ki, így a Getronics szolgáltatás-portfoliója ezentúl AWS platformon is elérhetővé válik. Az új megoldások a technológiai tanácsadást, a menedzselt szolgáltatásokat és a technológiai képzést is magukban foglalják.
A Getronics Group alelnöke, Mark Cook hangsúlyozta: „Jelentősen megnőtt az érdeklődés és elmozdulás az AWS platformon fejlesztett és nyújtott nyilvános felhőszolgáltatások iránt. Az AWS platform elérhetőségével a választás lehetőségét nyújtjuk ügyfeleink számára: ez a legjobb válasz részünkről, amelyet az AWS iránti érdeklődésükre és a nyilvános felhőket érintő aktuális változásokra adhattunk.”
A hét kompetenciaterületet lefedő technológiai szolgáltatásokat az új Cloud Kiválósági Központ nyújtja:
- Cloud roadmap és migráció
- Felhő biztonság, megfelelőség és irányítás
- Üzletmenet folytonossága és katasztrófa utáni helyreállítás
- Big Data és analitika
- Menedzselt infrastruktúra
- Menedzselt biztonság és megfelelőség
- Cloud TDA (Technical Design Authority)
Steve Rosa, a Getronics Cloud, Infrastruktúra és Biztonsági alelnöke hozzátette: „A Getronics valóban a folyamatok egészére kiterjedő (end-to-end) felhőalapú megoldásokat kínál: ügyfeleinknek a munkavégzésük szempontjából legmegfelelőbb helyen nyújtunk tanácsadást, szállítjuk az átmenethez szükséges megoldásokat, ideértve az alkalmazások modernizálását is, és a teljes csomagot menedzseljük – biztonsági és megfelelőségi szolgáltatásainkkal felügyelve.”
„Izgatottan várjuk az együttműködést a Getronics-szal, amely korunk egyik legsikeresebb és leggyorsabban növekvő, számos platformon lenyűgöző tudással rendelkező globális IT vállalata. Együtt sokkal többre vagyunk képesek: AWS platformon történő fejlesztéseinkből a Getronics ügyfelei mindenképpen profitálnak majd” - mondta Dob Todorov, a HeleCloud vezérigazgatója és felhőszolgáltatásokért felelős vezetője.
A Getronics, miközben AWS platformon fejlesztett és nyújtott szolgáltatásokkal bővül, megőrzi partnerségét a Microsoft Azure-ral, és továbbra is kiszolgálja a Microsoft technológiák iránt elkötelezett, vagy a párhuzamosan többféle cég szolgáltatásait igénybe vevő ügyfeleket. A Getronics privát és hibrid cloud megoldásokat is kínál 19 saját európai adatközpontjából, és a beruházások révén kiszélesedő észak-amerikai hálózatán keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Intelligens üzemanyagkút-rendszer indult hazánkban
- SUSECON 2019: digitális átalakulás tetőtől talpig, adatközponttól a felhőig
- A felhő egyre elterjedtebb, a biztonság viszont továbbra is kihívást jelent a felhasználóknak
- Elindult Szingapúrban a mérföldkőnek számító, villamos hajtású buszok fejlesztési projektje
- Jó (csapat)munkához idő kell... és egy jó eszköz
- Ne legyen „átalakítás miatt zárva”, avagy a digitális átállás 4 alappillére
- Erősíteni kell a nők szerepét az ICT szektorban
- Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók
- Gyors és megbízható a Vodafone Super WiFi
- A Fujitsu szerint erősödik az igény a rugalmas többfelhős működés iránt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.