A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

forrás: Prím Online, 2019. május 22. 08:48

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseit, melyek a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik. 

Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója a következőket nyilatkozta a Viva Tech kapcsán: „Örülünk, hogy idén is csatlakozhattunk a Viva Technology konferenciához, melyet minden évben, Franciaországban, a L’Oréal hazájában rendeznek meg. Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy megmutassuk a szépséggel kapcsolatos víziónkat, amely sokrétű, de mindenki számára hozzáférhető, beleértve a világ minden tájáról érkező igényeket és törekvéseket. Az olyan új technológiák, mint a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia és a hangvezérlés számtalan lehetőséget biztosítanak, hogy képesek legyünk még inkább személyre szabott és kifinomult szolgáltatásokat nyújtani. Mindemellett termékeinknél figyelembe vesszük a fenntarthatóság elemeit, fogyasztóinkat pedig igyekszünk minél inkább bevonni az ilyen folyamatokba, hogy bárhol, bármikor hozzáférhető élményt biztosítsunk számukra.”

 

 

 

A látogatóknak négy területen keresztül mutatták be a jövő szépségét.

 

Határtalan technológia:

  • Az idei fő újítások közül a L'Oréal bemutatta a Virtual Hair Advisor-t, amely a ModiFace találmánya. A „virtuális hajtanácsadó” lehetővé teszi, hogy a látogatók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbáljanak ki virtuálisan, és a L’Oréal szakértőitől kapjanak professzionális tanácsokat.
  • A bőrgyógyászokkal együtt fejlesztett Vichy SkinConsultAI egy digitális bőrdiagnosztika, amelynek célja, hogy felismerje az öregedés jeleit és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon. A ModiFace-szel és a L’Oréal R&I-al készített SkinConsultAI alapja az a technológia, amely több mint 15 éves tudományos kutatáson alapszik a bőr öregedésével és a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
  • A La Roche-Posay által fejlesztett Effaclar Spotscan webes alkalmazás, amelyet bőrgyógyászokkal együtt fejlesztettek ki, hogy elemezzék az aknéra hajlamos bőrt. Az alkalmazás a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez, ha szükséges, bőrgyógyász konzultációt is biztosít.

 

Határtalan perszonalizáció:

  • A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul. Az Shade Finder képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatot, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint 1 000 helyen lesz elérhető szerte a világon.

 

A L’Oréal most először mutatta be a My Little Factory-t, egy olyan technológiai újítást, amely lehetővé teszi a személyre szabott alapozók széles körű előállítását a jövőben.

 

Határtalan kreativitás:

  • A 360° merülési zóna lehetővé tette a látogatók számára, hogy felfedezzék a szépségtrendeket a világ minden tájáról, melyeket a közösségi médiában a mesterséges intelligencia segítségével észlelnek.

 

Határtalan agilitás:

  • Az új Lancôme és Viktor&Rolf illatok kapcsán a látogatók betekintést nyerhettek a 3D nyomtatás és testre szabás világába, illetve kipróbálhatták az új Giorgio Armani rúzs-automatát integrált virtuális árnyalat tesztelővel, amelyet a ModiFace fejlesztett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01