A Panasonic idei OLED televíziói megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt
A „Netflixhez ajánlott televízió” minősítés egy teljesítményt, felhasználóbarát kezelést és egyéb funkciókat felmérő, alapos vizsgálat eredménye, és célja, hogy segítsen a vásárlóknak olyan televíziót választani, amely a legjobban képes átadni a Netflix-élményt.
A filmrajongók számára tehát egy Panasonic televízió a legjobb választás, hiszen azon kevés televíziók közé tartozik, amelyek nem csupán „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítvánnyal rendelkeznek, de támogatják a Netflix-kalibrált üzemmód funkciót is, amely úgy konfigurálja a televízió képernyőjét, ahogyan az utómunkálatok során a filmalkotók konfigurálják saját monitoraikat, hogy a filmstúdiók képminősége beköltözhessen az ön nappalijába is.
A Panasonic a múlt hónapban jelentette be, hogy Európában a GX940, GX900 és GX800 LCD televíziói is megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt.
A Panasonic „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítvánnyal rendelkező televízói:
OLED televíziók:
- GZ2000 sorozat
- GZ1500 sorozat
- GZ1000 sorozat
- GZ950 sorozat
LCD televíziók:
- GX940 sorozat
- GX900 sorozat
- GX800 sorozat
Kapcsolódó cikkek
- Júliusban új szoftverfrissítő kulcs érkezik a LUMIX S1 fényképezőgéphez
- A Panasonic új LUMIX S1H full-frame, tükör nélküli fényképezőgép fejlesztését jelentette be
- A világ első full-range F1.7 standard zoomos objektívje
- A Lumix S1R-t választották az év fényképezőgépének Japánban
- Új Business Director a Panasonic-nál
- Megérkezett a LUMIX GX880 kipattintható hátlapi kijelzővel
- Átlátszó OLED kijelzőkoncepciót mutatott be a Panasonic
- Mindenből a legtöbbet hozza ki a LUMIX G90
- A Panasonic új hangprojektorai bármilyen televízióhoz és beltérhez tökéletesen illeszkednek
- Kerüljön közelebb az eseményekhez az új Lumix TZ95 fényképezőgéppel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.