Felkapcsoltak: A DeepInsight a Schneider Electric Magyarország kommunikációs ügynöksége

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 3. 09:10

A több mint 100 országban jelen lévő Schneider Electric magyarországi vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. 

A DeepInsight júliustól látja el a közép- és kisfeszültségű, valamint biztonsági energiaelosztás és az automatizálási rendszerek területén vezető szerepet betöltő vállalat marketingkommunikációs feladatait. 

 

„A Schneider Electric itthon és világszerte is olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek pozitív hatással vannak mindennapi életünkre. Nagyon örülünk, hogy portfóliónk új területtel bővül, ahol az ügynökség a PR vonatkozásokon túl a marketingkommunikáció teljes eszköztárát bevetheti. Különösen nagy kihívást jelent, hogy a fogyasztói szegmensben, B2C területen a jelenleg elsősorban villanykapcsolóiról közismert Schneider Electric ismertségét jelentősen növelni szeretnénk” – mondta Takács Bíborka, a DeepInsight PR Client Services Directora.

 

„Olyan kommunikációs szakembereket kerestünk, akik nemcsak hagyományos PR eszközökben gondolkodnak, hanem kreatívan közelítik meg a cégünk előtt álló kihívásokat. Ezért esett a választásunk a DeepInsight kreatív ügynökségre, ahol hatékonyan egyesül a reklám és a PR eszköztára” – nyilatkozott Hargita Péter, a Schneider Electric Magyarország marketing igazgatója.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új elnököt választott az Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.

2024. október 7. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10