Okos eszközökkel, vidám kampánnyal indul a fűtési szerzon
forrás: Prím Online, 2019. szeptember 8. 06:43
"Heat smart #LikeABosch". Ezzel a csatakiáltással tér vissza Shawn, a Bosch kiemelkedően sikeres nemzetközi imidzskampányának bajuszos IoT sztárja. A technológiák és szolgáltatások vezető szállítója az induló fűtési szezonhoz igazítva indítja útjára Shawn legújabb videóremekét. A videóban a rappelő IoT sztár épp egy utazásról érkezik meg otthonába, amely a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásainak köszönhetően előre befűtve várja.
Shawn a már ismerősen csengő hip-hop zene kíséretében használja az EasyControl okos fűtésszabályozót, hogy egy okostelefon-alkalmazáson keresztül könnyedén beállítsa az egyes helyiségek hőmérsékletét – még mielőtt belépne a házba.
A vállalat a most kezdődő berlini nemzetközi technológiai kiállításon, az IFA 2019-en mutatja be az EasyControl okos fűtésszabályozó megoldását. A hálózatba kapcsolt technológia azért különleges, mert érzékelők segítségével automatikusan előfűti az otthont, amikor annak közelébe ér a tulajdonos. Az EasyControl okosszabályozóval kényelmesen vezérelhető az egyes helyiségek hőmérséklete, és a világ bármely pontjáról egyszerűen elvégezhető a fűtés beállítása.
A „Like a Bosch” kampányt az 1886-ban alapított vállalattól mindeddig nem megszokott megközelítés és hangvétel jellemzi. A PR-megoldás a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. A hamburgi Jung von Matt ügynökség által készített kampány a digitális és közösségi média csatornákon jelenik meg.
A Bosch 2017-ben 38 millió web-kompatibilis terméket értékesített, jelenleg pedig az alkalmazásában álló mintegy 27 000 szoftverfejlesztő 20 százaléka már csakis IoT feladatokkal foglalkozik. A Bosch várakozásai szerint az IoT piac évi 35 százalékos növekedése 2020-ra 250 milliárd dollár nagyságú éves volument fog eredményezni. A vállalat e kilátások alapján tűzte ki nagyratörő céljait, és tervei szerint 2020-ig valamennyi elektronikus eszközénél biztosítva lesz az internetkapcsolat. Emellett adatalapú szolgáltatásokat kínál majd minden eszközhöz, a mesterséges intelligencia pedig ezen a téren is kulcsszerepet fog játszani.
A Heat smart #LikeABosch videó így néz ki:
Kapcsolódó cikkek
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- A Fujitsu RunMyProcess védi az IoT-eszközök adatbiztonságát
- Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
- A Vodafone beindította NB-IoT hálózatát
- A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást
- Új mesterségesintelligencia-központot nyit a Bosch
- A Bosch megnöveli az elektromos gépjárművek akkumulátorának élettartamát
- A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével
- Adatközpont-bővítés a nulláról 7 hónap alatt
- A technológia teszi olcsóbbá és hatékonyabbá a szállítmányozást