Két hét ingyen Viasat History a MinDig TV nézőinek
Két hétig kódolatlanul nézhető a Viasat History minden MinDig TV néző számára 2019. szeptember 20. és október 5. között, 750 ezer háztartásban. A tévécsatorna ismeretterjesztő történelmi dokumentumfilmjei mellett ebben az időszakban kiemelten az ókori Egyiptomra koncentrál.
Szeptember 20. és október 5. között a MinDig TV nézői számára szabadon elérhető a Viasat History. A csatorna az utóbbi években az újszerű tudományos szórakoztatás fontos szereplőjévé vált, műsorai még az elsőre száraznak tűnő témákat is magával ragadó, új oldalukról közelíti meg. Teszi mindezt úgy, hogy a stílus és az érdekes tálalás ne menjen a tartalom, de leginkább a tények rovására: az eseményeket a jobb megérthetőség kedvéért élőszereplős dramatizáció vagy modern CGI animáció kíséretében illusztrálja, a felfedezésekhez pedig a legmodernebb technológiákat hívja segítségül.
A nyitott időszakban a csatornára kapcsolók több olyan műsort élvezhetnek, amely az 5000 évvel ezelőtt alakult Egyiptom működésébe és rejtélyeibe vezetnek be, ráadásul új technológiák és megközelítések mentén eddigi titkokról is lerántják a leplet. Ilyen például az Egyiptom tisztázatlan aktái szeptember 28-án, amely egy egészen új látásmód mentén vezet be az ókori világ egyik legnagyszerűbb civilizációjának hihetetlen dinamikájába. A több nézőpontból történő eseményvizsgálat egyébként is sajátossága a Viasat Historynak, a Napóleon: az egyiptomi hadjárat című tényfeltáró alkotás szeptember 30-án például arra ösztökél, hogy lássuk, milyen nehézségeket tudott Egyiptom okozni még egy nagy hódító számára is. A piramisok iránt érdeklődőknek pedig jó hír, hogy az Antenna Hungária kéthetes kódolatlan időszakában (szeptember 30-án este) kerül képernyőre a csatorna egyik őszi kiemelt műsora, A piramisok: A rejtély megoldása című dokumentumsorozat, amely légi- és műholdas képek segítségével fejti meg az ókori gúlák építésének régóta keresett titkát, majd újraalkotja az ötezer éves Egyiptomot.
A Viasat History-t az E jelű multiplexen, és az 58. programhelyen találják az érdeklődők, abban az esetben pedig, ha nem lenne fellelhető a csatorna a programlistában, egy automatikus újrahangolás elvégzésével már szabadon élvezhetik a kódolatlan napokat.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi oldal a II. világháború idején
- Kódolatlan Da Vinci a sulikezdésre!
- Új kódolatlan hetekkel jelentkezik a UPC Direct
- Kódolatlan ismeretterjesztő csatorna gyerekeknek
- A UPC Directnél két hétig tart a gyereknap
- Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért
- Kódolatlan héttel készülhetnek a Trónok harca fináléra a UPC Direct előfizetői
- Hétfőtől két hétig elérhető lesz az AXN a UPC Direct ügyfeleknek
- A Telekomnál az új bónuszcsatorna az Epic Drama
- Kódolatlan Viasat Nature-hetek a Tarr-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
A Marketing Döntéshozók Klubjának áprilisi eseményének a látványos építészeti megoldásairól és különleges atmoszférájáról ismert, új Néprajzi Múzeum adott otthont. Az intézmény nem csupán egy ikonikus látványosság Budapest szívében, hanem egy modern élményközpont is, amely egyre meghatározóbb szerepet tölt be a főváros kulturális életében.