Lévai Richárd bekerült a Facebook hivatalos marketing partnerei közé

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 25. 13:40

Facebook Marketing Partners for Technical Services nemzetközi program technikai támogatást ad a mára szerteágazóvá vált hirdetési lehetőségek között sokszor nehezen eligazodó cégek számára. Lévai Richárd, közösségi média specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője elsőként került be Magyarországról a programba.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, 20 éve foglalkozik online marketinggel, a közösségi marketing területén több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik, több közösségi marketinggel foglalkozó üzleti könyv szerzője. Magyarországon az első között szerezte meg a Facebook hivatalos tanúsítását 2017-ben (Facebook Certified Buying Professional), a Facebook fejlesztői konferenciáján az F8-on már kétszer vett részt San Jose-ban. A Facebook Marketing Partners for Technical Services tanácsadói programhoz 2019 augusztusában csatlakozhatott a szakember.

 

A Facebook az egyik legfontosabb online hirdetési platformmá vált a magyar cégek számára is, hiszen csak a legnagyobb közösségi platformon közel 6 millió magyart lehet elérni, Instagramon pedig több, mint 2 milliót. A Facebook Marketing Partners for Technical Services programban jelenleg világ szinten 78 cég, illetve ügynökség tartozik.

 

“A hivatalos marketing partnerek tanácsadóként abban segítenek a hirdetőknek, hogy a Facebook hirdetési eszközeihez tartozó technikai beállításokat minél hatékonyabban tudják használni. Ez kiterjed a Facebook Pixel, a Facebook SDK, a termék katalógus és más hasonló, ma már nélkülözhetetlen megoldásokra. Hiszen ezekkel a fejlett eszközökkel lehet hatékonyan növelni a hirdetési eredményeket” - magyarázta Lévai Richárd. A programba való bekerülés többlépcsős folyamat. Lévai Richárd elárulta, hogy először egy vizsgán kell válaszolni kérdésekre, majd hirdetési beállításokhoz tartozó speciális feladatokat is meg kell oldani. A stresszhelyzetet fokozza, hogy folyamatosan webkamerán keresztül figyelik a résztvevőket. A technikai tudásszinttel kapcsolatos elvárást jól mutatja, hogy a vizsgázóknak egy minta weboldal kódjában is beállításokat kellett elvégezni. A sikeres vizsgát követően megfelelő referenciajegyzék és az üzleti modellnek való megfelelés is szükséges ahhoz, hogy a magas szintű szakmai tudással rendelkező szakértői csapatba kerülhessen valaki.

 

“A program a karácsonyi hirdetési dömpingben már szakmai segítséget adhat magyar nyelven a cégeknek a Facebook tervei szerint. Ebben az időszakban realizálódik a hazai közösségi média reklámköltések jelentős százaléka, így a legfejlettebb hirdetési megoldások használata komoly költségmegtakarítást hozhat a hivatalos partnerekhez forduló cégeknek” – hangsúlyozta Lévai Richárd. A program weboldalán hamarosan külön szűrővel a magyar partnerek között is válogathatnak az érdeklődők.

 

Program linkje: https://www.facebook.com/business/m/fmp-technical-services/partner-directory

 

Lévai Richárd profilja a Facebook Marketing Partner Program oldalán:

https://www.facebook.com/business/partner-directory/details?id=475745976338142&hc_location=ufi

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36