Az Amazon.com és a Toys R Us volt a leglátogatottabb karácsonykor

MTI Sajtóadatbank, 2001. január 4. 09:05
Az Amazon.com és a Toys R Us volt az év végi ünnepek alkalmával a leglátogatottabb két elektronikus bevásárlóhely az Egyesült Államokban.
A Nielsen/Net Ratings közvélemény-kutatása szerint mindkét cégnél mintegy 123 millióan tettek látogatást a november 5-étől december 24-éig terjedő időszakban. Az e.Toys.com mintegy 21 millió bevásárlói látogatással kevesebbet könyvelhetett el, s ezzel a második helyre szorult.

A Nielsen/Net Ratings több mint 70 ezer internethasználó reprezentatív kikérdezése alapján gyűjtötte adatait. A vizsgálódás szerint a kizárólag elektronikus kereskedelemre szakosodott cégek, így az Amazon vagy az eToys inkább kivételek: a 15 leglátogatottabb oldalból 11 ugyanis olyan hagyományos kiskereskedelmi cégekhez tartozott, mint a Barnes and Noble, a Walmart vagy a Sears.

Az európai trendre jellemzően Németországban novemberben az előző hónaphoz képest alig-alig nőtt az elektronikus bevásárlóhelyek látogatottsága. Az MMXI Deutschkand GmbH havonta megjelenő Digital Media Report című kiadványában a cég ügyvezetője arra mutatott rá, hogy az internet a karácsonyi konjunktúrából nyilvánvalóan később profitál, mint a hagyományos kereskedelem. Ugyanakkor egy-egy helyen többet időztek az internethasználók: ez novemberben 107 percre növekedett, ami 40 perc pluszt jelentett az előző hónaphoz képest. Az információs ajánlatokra a használók 34 percet, a korábbi idő 2,5-szeresét szánták.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01