A kiskereskedelmi vállalatok minden IT-igényét képes kielégíteni a Fujitsu

forrás: Prím Online, 2020. február 22. 12:33

A Fujitsu bemutatta a kiskereskedelmi folyamat minden lépését lefedő, egyedülállóan gazdag kínálatát a világ legnagyobb kiskereskedelmi szakvásárán, a németországi Düsseldorfban megrendezett EuroShop 2020-on.

A kiskereskedelmi iparág globális rendezvényén a Fujitsu hangsúlyozza, hogy a piaci szereplők közül továbbra is egyedüliként képes kiszolgálni a kiskereskedelmi vállalatok minden igényét az alapvető IT-gerincinfrastruktúrától és szolgáltatásoktól kezdve a boltüzemeltetési alkalmazásokon át az eladótéri megoldásokig. Egyedülállóan széles informatikai megoldás- és szolgáltatáskínálata révén a Fujitsu a kiskeresekdelmi folyamat minden lépésnél képes új alapokra helyezni a teljesítményt és javítani a vásárlói élményt, a kiskereskedelmi működést kiszolgáló digitális alaptechnológiáknál éppúgy, mint a vevőoldali digitalizációs projektekben. 

 

A Fujitsu főbb újdonságai:

  • A Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált kiskereskedelmi optimalizációs megoldása: A Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált Digital Annealer rendszere kvantumalgoritmusok segítségével kínál áttörő jelentőségű, gazdaságos, hatékony szolgáltatásfejlesztő megoldásokat a kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé teszi többek között a „quantum annealing” algoritmusok alkalmazását olyan, korábban megoldhatatlan kihívásokra, mint például az „utazó ügynök” problémája. Ily módon elősegíti az optimális útvonalak meghatározását a logisztika, a raktári komissiózás vagy éppen a kiskereskedelmi helykiosztás terén, és segít megoldani a „best fit” problémát, azaz megtalálni az elhelyezés és az ár optimális kombinációját a szállítási logisztika és a polci kihelyezés területén.
  • „Store Operations Cockpit”: A kiskereskedelmi helyszín különböző pontjain elhelyezett érzékelők összekapcsolásával és ezen keresztül az adatok állandó gyűjtésével és elemzésével optimalizálja az üzletekben zajló folyamatokat. A Bosch technológiájával ötvözve képes az energiapazarlás azonosítására és a bolti személyzet munkaterhelésének csökkentésére.
  • Szállítói portálok: A vásárlói viselkedéssel kapcsolatos felismerések kiskereskedők és szállítók közötti megosztása kulcsfontosságú a növekedés szempontjából. A Fujitsu bemutatta legújabb módszereit az olyan szállítói portálok létrehozására és kezelésére, amelyek segítségével átalakítható a kiskereskedelmi vállalat és beszállítói közötti értéklánc, javítható az ügyfélelégedettség és növelhető az árbevétel. 
  • A Fujitsu „Mosiac” pénztármegoldásai: Az önkiszolgáló és a hagyományos pénztár közötti egyszerű váltás révén dinamikus létszámgazdálkodást tesznek lehetővé, igazodva az adott üzleti viszonyaihoz és az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének igényéhez. Megelőzik a számolási hibákat, megszüntetik a belső veszteséget, és a készpénzkezelés támogatásával mérséklik a költségeket. 

 

A kiállítás látogatói találkozhattak a Fujitsu kiváló partnereivel, a Connencted Retail ökoszisztéma tagjaival is. A Connected Retail kezdeményezés arra a felismerése épül, hogy a kiskereskedelmi szereplőknek gyorsan kell reagálniuk a vásárlók radikálisan változó elvárásaira és igényeire, ha relevánsak és versenyképesek kívánnak maradni a piacon. A Fujitsu nemrég kiskereskedelmi stratégáknak szánt, gondolatébresztő tanulmányban foglalta össze nézeteit, „A Fujitsu felismerései a jövőre nézve – Digitális átalakulás a kiskereskedelemben” (Future Insights – Digital Transformation in Retail) címmel.

 

A tanulmány azzal érvel, hogy a társadalom fejlődésével a tömegpiaci kiskereskedelem több alapfeltételezése is megdől. 2030-ra a kiskereskedelmi vállalatoknak a fogyasztók hat – eltérő értékrendű és időként változó viselkedésű – generációjának igényeire kell egyidejűleg reagálniuk. Az új környezetben azok a piaci szereplők lesznek sikeresek, akik képesek felismerni és kezeIni vásárlóik megbízhatósággal és társadalmi felelősséggel kapcsolatos aggodalmait.

 

„A EuroShop 2020 szakvásáron hangsúlyozzuk, hogy továbbra is a Fujitsu az egyetlen, valóban komplett kiskereskedelmi megoldásokat és szolgáltatásokat nyújtó szállító a piacon. Áttörő innovációink, köztük a kvantumtechnológia által inspirált kiskereskedelmi optimalizációs rendszer, a Store Operations Cockpit és a szállítói portálmegoldások mellett azt is ismertetjük, milyen előnyöket ígér Connected Retail jövőképünk a kiskereskedelmi szektor számára. Az általunk kínált keretrendszerrel a kiskereskedelmi vállalatok hosszú távon is eredményes, stratégiai szemlélettel reagálhatnak napjaink kihívásaira. Azok, akik nem ismerik fel az átalakulás szükségszerűségét, fokozatosan kiszorulnak majd a piacról, és többé nem tudják visszaszerezni elvesztett hitelességüket és részesedésüket” – nyilatkozta Ralf Schienke, a Fujitsu Central Europe kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfelekért felelős vezetője.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59