30 millió forintot fektet a MOL a fenntartható jövőbe országszerte
Elindult a MOL Helyi Érték programjának közönségszavazása országszerte 54 körzetben, körzetenként két-három, a szakmai fordulón továbbjutott civil szervezet van versenyben. A pályázatok négy kategóriában érkeztek: jövő generációja, kultúra, környezetvédelem-fenntarhatóság és társadalom. Minden körzetben a győztesről a helyben élők dönthetnek az online leadott szavazatukkal március 29-ig. A nyertesek egyenként közel félmillió forintos támogatásban részesülnek.
Rekordszámú, összesen 413 pályázat érkezett be az Adj lendületet helyi közösségednek! mottójú MOL Helyi Érték Program tavalyi felhívására. A szakmai értékelés és az alapítvány kuratóriumának döntése alapján végül 151 projekt vesz részt az utolsó fordulót jelentő online közönségszavazáson 2020. március 9. és 29. között. Az ország 54 körzetében a szakmai szempontok alapján kiválasztott két-három projektre bárki szavazhat a https://www.molalapitvany.hu/szavazas/2019 oldalon. A MOL Helyi Érték Program azokat a civil szervezetek támogatja, amelyek az egy településen vagy egy városrészben élő emberek életét, közösséggé válását, identitásának megerősödését segítik.
„Az előző évhez képest 40%-kal több pályázat érkezett felhívásunkra, mely jól mutaja, hogy a program egyre népszerűbb, illetve nagy igény van a helyi civil szervezetek részéről kezdeményezéseik anyagi támogatására. Az idei évben először a közönségszavazást online tartjuk meg, hogy egyszerűbbé és mindenki számára elérhetővé tegyük azt. A helyi közösség a társadalmi összefogás és a szolidaritás megnyilvánulásának terepe, ezért sokszínű tevékenységének támogatását nagyon fontosnak tartjuk. Idén először a továbbjutó szervezetek a saját kampányuk megtervezését segítő képzésen is részt vehettek” – mondta Gáborné Haáz Andrea, a MOL Alapítvány ügyvezetője.
A MOL Alapítvány a helyi civil szervezetek, kezdeményezések támogatására hozta létre a MOL Helyi Érték Programot, melyre négy kategóriában lehetett pályázni országszerte: jövő generációja, kultúra, környezetvédelem-fenntarthatóság és társadalom. A közönségszavazás fordulójába bejutott környezetvédelmi tematikájú pályázatok között számos érdekes kezdeményezés található: községi szintű komposztálási képzés, közösségi erdőkert telepítése gyümölcsfákból, helyi termelők és tudatos fogyasztók összekapcsolása „kosárközösséggel”, interaktív táblákkal ellátott tanösvény, vályogépítészeti alkotóműhely.
A körzetenként legtöbb szavazatot begyűjtő szervezet elnyeri a pályázatban igényelt, maximálisan 500 000 forintos támogatást. A végső eredményhirdetésre legkésőbb március 31-ig kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Fenntarthatósági kompetencia központot hoz létre a Pannon Egyetem és a MOL
- 130 álláshelyet kínál a MOL friss diplomásoknak
- SAP programok az óceánok tisztaságáért
- Március 6-ig lehet pályázni a Vodafone Digitális Díjra
- Ismét elismerik a legjobb fenntarthatósági kezdeményezéseket
- Az IKT szektor ökológiai lábnyomáról jelentett az Ericsson
- Zöld kötvények és kevesebb műanyag az irodákban
- Médiatanács: 166 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók rezsiköltségeire
- A L’Oréal a vállalati fenntarthatóság élén
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!