Az ABB növeli az ügyfél-műveletekhez szükséges távkapcsolatainak sebességét

forrás: Prím Online, 2020. április 17. 09:23

„A COVID-19 válság nehéz döntések elé állítja a kormányokat és a vállalatokat, hiszen az emberek biztonsága és a gazdasági túlélés követelménye között kell egyensúlyozniuk. Az ABB elkötelezetten kiáll mindkét szempont mellett, azaz vallja, hogy meg kell védenünk az embereket, ugyanakkor segítenünk kell a vállalkozások talpon maradását ezekben a nehéz időkben” – mondta Peter Terwiesch, az ABB Industrial Automation elnöke. „A távoli szolgáltatások és a digitális megoldások nagyban hozzájárulhatnak az emberek biztonságának megőrzéséhez, a termelés folyamatosságának és a legfontosabb ellátási láncok működőképességének fenntartásához, egyszóval a gazdaság túléléséhez.”

Minthogy a vállalkozások a hatósági előírásoknak megfelelően kötelesek korlátot szabni a helyszínen végzett élő munkának, ezért az élelmiszer-feldolgozás, az energiatermelés, a vízgazdálkodás, a háztartási papírtermékek előállítása, az adatközpontok és az áruszállítás védelmében fokozott igény mutatkozik az eszközök működésének fenntartása iránt a közműszolgáltatások terén, az energiatermelésben, a feldolgozóiparban, valamint a hibrid és tengerészeti ágazatokban.

 

Az ABB és ügyfelei közös erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy azok a helyszíni rendszerüzemeltetők és szervizmérnökök, akik most nem lehetnek ott a munkahelyükön, a vezérlővel kialakított élő kapcsolaton keresztül, valamint az üzemeltetéssel kapcsolatos információk, a folyamatadatok és a legfontosabb üzemi teljesítménymutatók átadásával mégiscsak az otthonukban tartózkodó felhasználók rendelkezésére álljanak.

 

 

Működésük folyamatosságának fenntartása érdekében az ügyfeleik most az ABB több távoli engedélyezésű megoldásához is hozzáférhetnek. Ezek közé tartozik a legfontosabb eszközök állapotának távellenőrzése, a kiterjesztett valóságon alapuló karbantartás támogatása, a képzések és a pótalkatrész-készletezés online eszközrendszere, valamint a vagyontárgyakat, a folyamatokat és a biztonságot veszélyeztető kockázatok csökkentését szolgáló önellenőrzés.

 

Számos ilyen szolgáltatás az ABB Ability Collaborative Operations műveleteken, egy sor digitálisan engedélyezett megoldáson és szolgáltatáson, valamint a Collaborative Operations központok globális hálózatán keresztül jut el az ügyfeleikhez. Az ABB napi 24 órában, a hét minden napján elérhető szakterületi szakértői és adattudósai digitális technológiákkal segítik ügyfeleik eszközeinek, folyamatainak és kockázatainak folyamatos ellenőrzését, közösen vonnak le következtetéseket a rendelkezésükre álló adatokból, kockázatcsökkentő intézkedéseket javasolnak, továbbá nélkülözhetetlen segítséget nyújtanak ügyfeleiknek a távolból a termelés folyamatosságának fenntartásához.

 

Terwiesch így folytatta: „Elkötelezetten támogatjuk ügyfeleinket biztonságos működésük és a minimális üzemvitel fenntartásában, abban, hogy az emberek kapcsolatban maradjanak egymással, és valamennyien együtt vészelhessük át ezt a viharos időszakot.”

 

Ha fenn kívánják tartani az üzletmenet és a termelés folytonosságát, az ABB ebben is tud segíteni. Kérjük, látogasson el a https://new.abb.com/process-automation/collaborative-operations weboldalra, vagy írjon az automation.service@us.abb.com címre!

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09