A Fujitsu RunMyProcess az OKIN BPS segítségével gyorsítja fel a digitális átalakulást
A Fujitsu RunMyProcess az Okin Business Process Servicest* tette meg hivatalos és elsődleges kiválóságközpontjává az Egyesült Államokban, hogy segítséget nyújtson a kontinensen működő ügyfeleinek digitális átalakulási projektjeik gyorsabb lebonyolításához.
Az Okin BPS-sel kialakított partnerkapcsolat keretében az ügyfelek az USA egész területén hozzáférnek a digitális átalakulási megoldásokat támogató, rugalmas és skálázható Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite nagyvállalati alkalmazásplatformhoz, és az Okin szakértemét kiaknázva gyorsabban, dinamikusabban és kisebb erőforrásigénnyel alakíthatják át üzletmenetüket. Így mérséklődik a kockázat, nem merülnek fel külső tanácsadói díjak, továbbá nincs szükség nagyszabású változáskezelési programokra vagy saját fejlesztésű technológiára.
Az Okin-Fujitsu partnerkapcsolat a modern mobil munkaerő által használt megoldások növekvő piacára összpontosít. Közéjük tartoznak a nemrég bevezetett Citrix Workspace-t támogató RunMyProcess DigitalSuite bővítmények. Ezek a megoldások lefedik a digitális átalakulási programok főbb területeit: a munkavállalói regisztrációt, a készletgazdálkodást, a többszállítós incidenskezelést, és a termékcsaládok minőségbiztosítását.
„A Fujitsu nagyra értékeli az Okin által biztosított kiváló minőséget és szolgáltatásnyújtási képességet. Partnerünk nagy lelkesedéssel segít kialakítani és észszerűsíteni a rendelésleadási, számlázási és HR-feladatokat. A Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite hatékonyabbá teszi a folyamatokat, pontosabbá a költségvetéstervezést és a munkafolyamatok kezelését. Ezek a területek minden digitális átalakulási folyamatban kritikus szerepet játszanak. A vállalatok egyre inkább felismerik, hogy a jövőbeni működést gyors, koncentrált és eredményes digitális átalakulási projektekkel lehet megalapozni. Azoknál az ügyfeleknél, akik valóban sokat várnak a digitális átalakulástól, a RunMyProcess hatékonysága és az Okin lendülete lehet a nyerő párosítás” – mutatott rá Vic Herring, a Fujitsu RunMyProcess értékesítési és marketingvezetője.
„A digitális átalakulás arra kényszeríti a vállalatokat, hogy az eredmények mielőbbi elérése érdekében gyorsítsák folyamataikat. Az Okin nagy teljesítményű technológiai platformok szállításával és rövid időn belül gyakorlatias végeredményt produkáló, lelkes szakembergárda közreműködésével igyekszik ezt az igényt kielégíteni. A Fujitsuval kialakított partnerkapcsolatnak köszönhetően a RunMyProcess ügyfelei eredményesebben optimalizálhatják működésüket, digitalizálhatják élményeiket, gyorsíthatják innovációs tevékenységüket, és eközben biztosak lehetnek abban is, hogy jó esélyük van a változások sikeres lebonyolítására” – tette hozzá Mark Keough, az Okin BPS értékesítésért felelős alelnöke.
____________________
* A prágai központú Okin Business Process Servicest 2004-ben alapították Csehországban. Ostravában (Csehország), San Antonióban (Texas, USA) és Johannesburgban (Dél-Afrika) vannak érdekeltségei.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása
- Az új egyensúlymutatvány: távmunka kiberbiztonsági kockázatok nélkül
- A Fujitsu úttörő platformja felgyorsítja az új gyógyszerek piaci bevezetését
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben
- Megérkeztek a Fujitsu második generációs Intel Xeon processzoros szerverrendszerei
- Világszinten teljes gőzzel halad az egészségügy digitális átalakulása
- Költségcsökkentéssel digitalizálódna a bankszektor
- Ezt nyerik a biztosítók a digitalizációval
- Az ABB és az Ericsson egyengeti az ipar digitális átalakításának útját
- Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO