A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját

forrás: Prím Online, 2020. július 13. 12:49

Kategóriák feletti fődíjat és két arany minősítést is kiérdemelt nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on. A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.

Az Employer Branding Award-ot ötödik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség. A díj célja, hogy jutalmazza a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve bemutassa és megismertesse azokat a szakmai közönséggel. A legjobb hazai gyakorlatok elismerése egyben ahhoz is hozzájárul, hogy örömtelibbé, igényesebbé és kiegyensúlyozottabbá váljanak a hazai munkahelyek.

 

 

„Hiszünk abban, hogy egy vállalat teljesítőképességét, igazi erejét a munkavállalói adják, éppen ezért kiemelten fontos számunkra, hogy vonzó és hiteles módon igyekezzünk megtartani meglévő szakembereinket és bevonzani új tehetségeket. Jó munkavállalói élmény nélkül nincs ügyfélélmény, ezért folyamatosan figyelünk kollégáink visszajelzéseire és tudatosan építkezünk. Külön öröm számunkra, hogy a belső visszajelzések a kívülről érkező elismerésekkel összhangban megerősítik azt, hogy munkáltatói márkaépítési stratégiánkkal jó úton járunk.” – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.

 

A Magyar Telekom díjnyertes, #nemállunkmeg pályázatában a vállalat Employer Branding stratégiájának megújítását és az új koncepció kreatív elemeit foglalta össze. A szakmai zsűri megismerhette a háttérben zajló nemzetközi és hazai projektmunka részleteit, a Telekom székházában forgatott globális image film forgatásának körülményeit, és olyan, a munkáltatói márkaépítés szempontjából stratégiai fontosságú események kulisszái mögé tekinthetett be, mint a SmartFest, a Telekom kollégáknak szóló tudásfesztiválja, a JunctionX, vagy a Telekom Data Academy. A vállalat pályázatával az Employer Branding stratégia kategória arany fokozatát és a  Fődíjat is elnyerte.

 

A szakmai zsűri emellett arany fokozattal ismerte el kampány kategóriában a vállalat „Check In” névre hallgató rendezvényét, melynek apropója a székházba való beköltözés volt. Az eseményen közel 5000 Telekomos kollégát köszöntöttek az új központban, színes programkínálattal.  

 

 A Magyar Telekom #nemállokmeg case study filmje:

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird

2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.

2025. február 11. 11:38

Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.

2025. február 11. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44