MKB VideóBANK: már értékpapírszámla és SZÉP Kártya számla is nyitható digitálisan
Az MKB Bank Ügyfelei számára elérhetővé vált a megújult MKB VideóBANK szolgáltatás, mellyel az eddiginél jelentősen több témában kérhetnek segítséget az új digitális csatornán. Mostantól a napi bankoláshoz kapcsolódó ügyek intézésén túl már értékpapír- és SZÉP Kártya számlanyitásban is segítséget nyújthat az MKB VideóBANK.
A két újítás – értékpapír- és SZÉP Kártya számlaigénylés – mellett Ügyfeleink több szolgáltatásjellegű ügyet is intézhetnek, például lehetőségük van már bankkártyalimitet módosítani vagy új TeleBANKár kódot igényelni.
A gyors indulást követően az MKB Bank nagy hangsúlyt fektetett a szolgáltatáspaletta bővítésére azért, hogy minél több helyzetben megoldást jelentsen az MKB VideóBANK. Ennek a folyamatnak fontos eleme volt az Ügyfelektől kapott visszajelzések és vélemények beépítése.
A bővítéssel további célunk volt, hogy az erősödő koronavírus-járvány teremtette helyzetre minél hamarabb reagáljunk, ezzel is megőrizve ügyfeleink egészségét, hogy online módon, otthonról is biztonságosan tudják banki ügyeiket intézni.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 9:00 és 17:00 között érhető el és használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, az MKB Bank digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója: "Prémium kiszolgálást nyújtó bankként fontos volt számunkra, hogy a pandémia alatt is folyamatosan segítsük Ügyfeleinket a tanácsadási és befektetési szolgáltatásainkhoz való hozzáférésben. Újabb bizonyíték, hogy ha az Ügyfeleinket sikerül megfelelően bevonni a szolgáltatásaink fejlesztésébe, a digitalizáció nem egy eszköz, hanem egy valós megoldás."
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple Pay mobilfizetési szolgáltatás már az MKB Bank ügyfelei számára is elérhető!
- Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni
- Már 11 bankfiókban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere
- MKB Bank: COVID-19 hivatkozással is érkeznek adathalász levelek
- MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.