Az LG és a Hyundai az otthon kényelmével vértezik fel az elektromos autókat
Az LG Electronics (LG) és a Hyundai Motor bemutatta az IONIQ nevű utastér-koncepciót (IONIQ Concept Cabin), amely hűen tükrözi mindkét vállalat szakértelmét a fogyasztói kényelmi eszközök és elektromos személygépjárművek terén. Az innovatív koncepció maximálisan kihasználja az elektromos járművek tágas belső terét, ami belső égésű motor és más terjedelmes mechanikus alkatrészek híján a hagyományos autókénál jóval nagyobb.
Az IONIQ koncepcióban az utasteret számos olyan kényelmi funkcióval látták el, amelyek azt valóban otthonossá teszik. Egy beépített kapszulás kávéfőző tökéletes kávét készít a reggeli ingázás közben, az ülés alatti rekesz megszárítja és felfrissíti a nedves cipőt, a gardrób-menedzser az utazás alatt rendben és gyűrődésmentesen tartja a ruhákat, a mini hűtőszekrényben tartott italok pedig igazán jól jönnek a forró nyári napokon.
A komforton és a kényelmi tényezőkön túl a IONIQ utastér-koncepció legkülönlegesebb megoldásának az a flexibilis OLED kijelző számít, amely belülről teljesen beborítja a jármű tetejét. A hátul utazók az optimális látószög érdekében természetes kézmozdulatokkal állíthatják be a kijelző görbületét. A nagyméretű, 77 hüvelykes képátlójú OLED képernyő fel is osztható, így mindkét hátsó utas más-más tartalmat nézhet. A fejtámlákba épített hangszórók személyes hangteret hoznak létre, amely nem zavarja a többi utast.
Miután mindenki kiszállt, egy beépített szerkezet tisztára törli a padlót, felszedve a morzsákat és feltörölve a kiömlött folyadékokat. Ezzel párhuzamosan a felül ehelyezett UV LED-lámpák is működésbe lépnek, hogy fertőtlenítsék a jármű belsejét.
„Az LG aktívan részt vesz a hálózatba kapcsolt autókhoz (connected cars) kötődő megoldások fejlesztésében, a 2020-as CES-en pedig egy olyan, személyre szabott autós élményt mutattunk be, amely lehetővé teszi a járművezetők és az utasok számára, hogy az otthon kényelme az úton is elkísérje őket" — mondta Lee Chul-bae, az LG Electronics vállalati dizájnmenedzsment-központjának vezetője. „Az IONIQ Concept Cabin segítségével ezt az élményt még magasabb szintre emeljük, együttműködve a Hyundai-jal, amely valódi mobilitási szakértelemmel szállt be a közös projektbe.”
Kapcsolódó cikkek
- A legkreatívabb munkaállomásokat keresi az LG
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.