November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
Összesen mintegy száz termékkategória több százezer darab terméke lesz elérhető az Extreme Digital Black Friday-én, 2020. november 13-án. A vállalat várakozásai szerint a járványhelyzet ellenére is jelentős érdeklődésre számít, ezért a “karanténspecifikus” akciók mellett megnövelt szerverkapacitással várja a rohamot a www.edigital.hu oldalon.
2020 a hetedik év, amelyben az Extreme Digital jelentős árengedményeket kínáló fekete pénteki akciót szervez vásárlói számára. A járványhelyzet eleve katalizátorként hatott az online értékesítésre, így a Black Friday során is megnövekedett érdeklődésre számít az Extreme Digital, amelyre a webáruházának megnövelt kapacitásbővítésével és a terhelés kezelését célzó online beengedőrendszerrel készül.
Idén a megszokott sikerkategóriák (tévé notebook, háztartási kis-, és nagygépek) mellett a karanténhelyzethez igazodva tisztítószerek, higiéniai eszközök és egyéb drogéria termékek, gamer eszközök, szépségápolási, fogyasztási cikkek, barkácseszközök és szerszámok is a fekete pénteki árengedmények fókuszában lesznek november 13-án, de minden népszerű termékkategóriában kínál majd árengedményt a vállalat.
“Bár tavasszal, az első hullám alatt sok hazai háztartásban hozták előre nagy értékű vásárlásokat, idén valószínűleg a korábbi években megszokottnál is többen fognak karácsonyi ajándékot vásárolni a Black Friday-en, hogy így is tudjanak spórolni” - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.
Az Extreme Digital az idei fekete péntek során is minden tőle telhetőt megtesz a rendelések gyors és biztonságos kiszolgálásáért. A tavaszi tapasztalatok nyomán a vállalat arra számít, hogy november folyamán újból népszerűbbé válik majd a termékek kiszállítással való rendelése a személyes, szaküzletben történő átvételnél. Idén már a saját üzemeltetésű Easybox csomagautomatákba is lehetséges lesz a kompakt méretű Black Friday-es rendelések teljesen érintésmentes átvétele: ezek jelenleg 41 budapesti helyszínen működnek, számuk az év végéig eléri majd a 100-at.
A 2020. november 13-i Black Friday-en az online hiteligénylést leszámítva minden szokásos funkció elérhető lesz a www.edigital.hu-n, ugyanakkor utólagos, szaküzletben történő ügyintézés révén a fekete pénteki termékek hitelre való megvásárlása is megoldható lesz.
Aki a lehető leggyorsabban szeretné átvenni a fekete pénteki rendelését, annak bolti átvételt érdemes választania, mert így 5 napon belüli garantáltan hozzáférhet a termékhez. A bolti átvétel biztonságosságáról az Extreme Digital a járvány első hulláma óta bevezetett biztonsági intézkedések révén gondoskodik. Kis méretű csomagok esetén 1-8 napon belüli kiszállítást, nagy méretű csomagok esetén 1-10 napot vállal az Extreme Digital a fekete pénteki rendelésekre.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vezető marketingesek kerekasztal-beszélgetése
2025. június 17-én ismét találkoztak egymással a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai. A rendezvénynek a Zwack Füves Bárja adott otthont, házigazdája és ötletgazdája Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója volt. Az esemény célja az volt, hogy a februárban elindított szakmai párbeszédet folytassák arról, milyen szerepet játszhat a marketing – és maguk a marketingesek – a társadalom formálásában.
Ahol az AI találkozik a japán precizitással: bemutatkozik a Casio újdonsága
A Casio hivatalosan is bemutatta a G-Shock termékcsalád legfrissebb darabját, az MTG-B4000-res modellt. „Ez az új japán csúcstechnológiás óra remekül ötvözi a tervezők kreativitását a mesterséges intelligencia által nyújtott lehetőségekkel. Az MTG-B4000-res méltó tagja az MT-G sorozatnak, amely a strapabíróságáról, tartósságáról és ellenállóságáról ismert” – mondta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Digitális forradalom az állattenyésztésben – Egyetemi hallgatók tesztelik Moldován András szoftverét
A precíziós állattenyésztés és az agrárdigitalizáció területén indít új együttműködést a Széchenyi István Egyetem: stratégiai megállapodást írt alá a Livestocker Solutions Kft.-vel, amelynek alapítója a Cápák között című televíziós műsorból is ismert üzletember, Moldován András. A partnerség révén az egyetem Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karának hallgatói a cég korszerű farmmenedzsmentszoftverét használhatják az oktatásban, így első kézből ismerkedhetnek meg a precíziós állattartás digitális eszközeivel.
Minden kép mestermű – HONOR 400 az alkotás szolgálatában
A nyári kalandok során elengedhetetlen, hogy a legszebb pillanatokat maradandó formában örökítsük meg – ebben nyújt megbízható társat a HONOR 400 széria. A készülék ideális választás azok számára, akik a nyaralás minden részletét élethűen és stílusosan szeretnék megörökíteni, legyen szó múzeumokról, történelmi helyszínekről vagy városi látnivalókról. A HONOR 400 széria mesterséges intelligencia alapú fejlesztései új távlatokat nyitnak a mobilfotózásban, így minden élmény a lehető legszebb formában marad meg.
Stílus és teljesítmény egyetlen hangszóróban
A világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai márkája, a TCL, új szintre emeli az otthoni moziélményt a forradalmian új Z100 hangszóróval – az első vezeték nélküli Dolby Atmos FlexConnect eszközzel. Ez az innovatív megoldás egyesíti a kiemelkedő hangteljesítményt, a rugalmasságot, a könnyű telepíthetőséget és a stílusos megjelenést.