Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
Szándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az ipari, kereskedelmi létesítményekben, illetve lakóingatlanokban használatos automata tolóajtók piacvezető gyártója, a svéd ASSA ABLOY Entrance Systems. A megállapodás értelmében a felek közösen dolgoznak az átlátszó OLED kijelzővel egybeépített önműködő ajtók fejlesztésén, sőt, az első, kereskedelmi alkalmazásra és fogyasztói élményre koncentráló innovatív megoldást már be is mutatták.
Az új termék az LG átlátszó LG OLED kijelzőjének (55EW5G modell), a SuperSign integrált, szoftveralapú tartalom megoldásnak, valamint az ASSA ABLOY önműködő üveg tolóajtójának kombinációja révén született. Az integrált kijelzőnek köszönhetően eddig nem látott módon juttathatók el reklám- és marketingüzenetek az üzletbe lépő vásárlóknak, irodaházakban alkalmazva pedig a munkavállalók felé történő kommunikáció új eszközeként használható.
Az LG WRGB technológiájának köszönhetően az OLED kijelző saját fény kibocsátásra képes pixelei pontos színvisszaadásra, kivételes fényerőre és kontrasztarányra képesek. A dél-koreai gyártó átlátszó OLED technológiája ideális megoldás az ASSA ABLOY által gyártott, edzett üvegből készülő, tartós és biztonságos automata tolóajtóihoz, hiszen úgy marad látható az, ami az üvegajtón túl van, hogy közben a kijelző hasznos információkat szolgáltat.
„Az LG, mint a legújabb generációs digitális kijelzők piacának vezető gyártója, és az ASSA ABLOY, mint az automata tolóajtók vezető gyártója együtt dolgozik azon, hogy izgalmas és új digitális környezetet alkossanak meg” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti kijelzők üzletágának vezetője. „Korábban a világ minden táján használatos nagyméretű és átlátszó OLED kijelzőink igen hatékony médiumnak bizonyultak, most pedig mindezt még magasabb szintre emeljük.”
„Mindannak, amit teszünk, az innováció áll a középpontjában” — fogalmazott Christopher Norbye, az ASSA ABLOY bejárati rendszerek divíziójának ügyvezető alelnöke. „Igazán büszke vagyok arra, hogy az LG-vel együtt az új átlátszó OLED-es automata tolóajtó révén egy úttörő terméket tudunk ajánlani vásárlóinknak. Ezzel a fantasztikus új megoldással vevőink kiemelkedhetnek a versenytársaik közül, hiszen egyedi márka- és ügyfélélményt kínálhatnak.”
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
- Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete
- Igény szerint alakítható, kényelmes munkaállomás
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.