Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
19. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 289 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 80 pályaművet díjazott. Az Év honlapja Abszolút díj győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend a 2020-as évben rendkívüli módon felerősödött. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok is továbbfejlesztették digitális eszközeiket. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (35), az E-kereskedelem (37), illetve Az Év applikációja (16) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, a Márkasite vagy a Kormányzat kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyert el többek között a Színház TV, a DokiApp, a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Bár weboldala, az Együtt az Autistákért Alapítvány, de elismerést kapott a NetPincér, a Borostyánfal, a Shoprenter.hu oldalai mellett a Turbó Diéta, a Miskolc Megye Jogú Város oldala, valamint a Sóstó Székesfehérvár Természetvédelmi Terület és Látogatóközpont honlapja, a DesignAkadémia, Büntetés-végrehajtás Gyere a hűvösre toborzó weboldal, a Baumit, valamint a Négyházmajor online csemegebolt, a Hello Positive Adamsky és a mateking.hu weboldala is.
“Az Év honlapja Abszolút díj” győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
A Közönségdíjat több mint 11 573 szavazattal az Szerszamkell.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron hetedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!
Gratulálunk a nyerteseknek!
A díjazottak teljes listája a következő linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2020
Kapcsolódó cikkek
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora
- A DokiApp-ot választották az év applikációjának
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.