A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük.
A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain - vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.
Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.
„A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével” - fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója. „Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”
A Brexitet követően új szolgáltatásunk még előnyösebb egyesült királyságbeli és európai vállalatok számára is: „Tisztában vagyunk ügyfeleink igényeivel és ügyfeleink saját vásárlóinak szükségleteivel is: egy olyan e-kereskedelmet kiszolgálni képes megoldást keresnek, amely a Brexittől függetlenül zökkenőmentesen működik és célunk, hogy pontosan ilyen szolgáltatást biztosítsunk.” - mondta el José Nava, a DHL Supply Chain Egyesült Királysági és Írországi Régiójának ügyvezető igazgatója.
“A Brexit és a koronavírus járvány világszerte tapasztalt hatásai jelentette kihívások fényében ügyfeleinknek ellenállóbb, azonban egyúttal rugalmasabb és a megrendelési mennyiségek változásaira és a nemzetközi szállítási útvonalak esetleges lezárásaira reagálni képes ellátási láncokat várnak. Ez azokra az Európai Unió területén működő vállalatokra is vonatkozik, akik továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kívánják kiszolgálni brit vásárlóikat. A járvány megnövelte az egyes piacoktól és földrajzi területektől való függőség csökkentésének és a készletek különböző országokban számos eltérő helyen történő tárolásának fontosságát, amely valószínűleg a közeljövőben sem fog változni. A célpiachoz való közelség és egy skálázható hálózat üzemeltetése hatalmas előnyökkel jár.” - adta hozzá.
Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.
„A DHL Európai Fullfilment Hálózata ideális megoldásnak bizonyult számukra, mivel elkezdtünk e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtani németországi vásárlóink számára és e szolgáltatás segítségével gyors terjeszkedést tervezünk megvalósítani számos más európai piacon.” - mondta el Manav Bhandari, a Jamoona ügyvezető igazgatója.
Ügyfeleink régiónként és/vagy országonként saját igényeiknek és a teljesítés gyors átfutási idejének köszönhetően a megrendelési mennyiségek alapján személyre szabhatják az igánylet szolgáltatások körét. A megoldás kulcsfontosságú tényezője a DHL Supply Chain kiterjedt regionális jelenléte minden európai piacon, beleértve az Egyesült Királyságot is. Egy megfelelő földrajzi eloszlású hálózat jelentős hatással lehet a szervezetek üzleti eredményére. A modellt alkalmazó egyik ügyfelünk kiszolgálási költségeit Európa-szerte 30%-kal csökkentette, elsősorban a külföldi helyett belföldi kézbesítési díjak alkalmazásának köszönhetően.
Az ezt a rendkívül rugalmas hálózati megoldást használó ügyfeleinknek a gyorsabb kézbesítési idők mellett, már jelentős költségmegtakarításokat is sikerült elérniük. A DHL Supply Chain európai Fullfilment hálózatának felhasználói tehát a szolgáltatások rendkívüli rugalmasságának, valamint a gyorsabb és átláthatóbb kiszállítás a vásárlókra gyakorolt vonzerejének előnyeit is élvezhetik.
A világ vezető logisztikai szolgáltatójaként a DHL Supply Chain együttműködik ügyfeleivel egy többcsatornás stratégia kidolgozásában, illetve a gyors terjeszkedés és a megvalósítás optimalizálása során, azonban mindig az ügyfél döntéseit tekinti irányadónak a vásárlói élmény egészére nézve. Az ügyfelek így élvezhetik a DHL iparágvezető e-kereskedelmi szakértelme, páratlan globális teljesítéséi kapacitása, és kiterjedt kézbesítési területe jelentette előnyöket.
Kapcsolódó cikkek
- Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban
- Házhoz jön a nagycsomag
- Közösségépítés járvány idején
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
- Átalakul az Ecommerce Hungary
- Megtörtént az eddigi legsikeresebb exit a Hiventuresnél
- Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Új vásárlási szokásokat szült a járvány
- Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.