Xiaomi okosotthon-bemutató terek nyílnak a BAUHAUS hazai szakáruházaiban
A Xiaomi okosotthon-megoldásait prezentáló bemutatóterek nyílnak a BAUHAUS Dunakeszin, Maglódon és Szigetszentmiklóson lévő szakáruházaiban, ahol nemcsak egyes eszközöket, hanem a teljes okoseszköz-hálózatot is meg lehet tekinteni működés közben. A Xiaomi ezzel a projekttel egy új oldaláról szeretné megmutatni magát a hazai vásárlóknak, ugyanis, amellett, hogy a világ harmadik legnagyobb okostelefon brandje, a világ legnagyobb kereskedelmi AIoT (AI+IoT) platformja is egyben. A BAUHAUS szakáruházakban működő Xiaomi Zone-okban a február 20-i nyitásra különleges akciókkal készülnek.
Az „okosotthon” ma már messze több annál, hogy van egy okostévé a lakásban: a kényelmi funkciókat mesterséges intelligenciával fokozó, egymással kommunikáló és távolról irányítható eszközök egész hálózata emelhet egy lakást az okosotthonok színvonalára – ami ma már egyáltalán nem elérhetetlen a hazai vásárlóknak sem. A világ egyik legnagyobb techvállalata, a Xiaomi, és a ház, a kert és a kivitelezés szakértője, a BAUHAUS, arra vállalkozott, hogy a magyar vásárlók számára kézzelfogható közelségbe hozzák az okosotthon koncepcióját. Ennek érdekében idén februárban három, úgynevezett Xiaomi Zone nyílik a BAUHAUS maglódi, szigetszentmiklósi és dunakeszi szakáruházaiban. Ezeket úgy rendezték be, mint egy modern otthont, és működés közben mutatják be a háztartásunkat kiszolgáló eszközöket.
Első körben 43 termék szerepel majd a szakáruházak kínálatában: például biztonsági kamera, elektromos roller, okosmérleg, asztali LED lámpa vagy légtisztító. Ezek közös jellemzője, hogy számos intelligens funkcióval rendelkeznek és általában egymással is képesek kommunikálni. A Xiaomié ugyanis a világ legnagyobb, mesterséges intelligenciát is alkalmazó, kereskedelmi AIoT (AI+IoT) platformja, amelyhez – az okostelefonokon és laptopokon kívül – 289,5 millió okoseszköz kapcsolódik világszerte.
A Xiaomi ökoszisztémát bemutató első három hazai bemutatótér ünnepélyes megnyitója a Dunakeszin található szakáruházban lesz 2021. február 20-án, 10:00 órakor. A szalagot a Xiaomi magyarországi country managere, Wagner Tibor és Karcagi Róbert, a BAUHAUS ügyvezetője fogja átvágni. Ezzel egyidőben a maglódi és a szigetszentmiklósi egységek is megkezdik a hivatalos működésüket.
Wagner Tibor a Xiaomi Magyarország Country Managere, a közelgő megnyitó kapcsán elmondta: ”A Xiaomiról ma még sokaknak a kiváló okostelefonok ugranak be Magyarországon. Ideje azonban, hogy az emberek egy másik oldaláról is megismerjék ezt a rendkívül innovatív vállalatot, és hogy a maga valóságában tapasztalhassák meg, mit jelent az okosotthon. A Xiaomi jövőbe mutató termékeivel berendezhető egy komfortos és akár távolról vagy hangutasításokkal is irányítható otthon, amelyben a digitális eszközök a lakók kényelmét és biztonságát szolgálva, a szobabelsőbe elegánsan belesimulva és energiatakarékosan működnek. Ezeket a termékeket mostantól olyan boltokban fogjuk árusítani, ahol működés közben is láthatóak és kipróbálhatók lesznek. Kíváncsiak vagyunk a vevőink véleményére, hiszen a vásárlói visszajelzések aktívan alakítják a Xiaomi termékfejlesztését.”
Karcagi Róbert, a BAUHAUS SZAKÁRUHÁZAK Kereskedelmi Bt. ügyvezetője elmondta: ”A több mint 60 éves BAUHAUS választékának kialakításánál mindig a minőséget, a kiváló ár-érték arányt és az innovációt tartotta a legfontosabbnak. A Xiaomi-együttműködés megvalósulásával mind a három feltétel maximálisan teljesül. Bízunk benne, hogy az okosotthon szortimentünk bővítésével az innováció iránt fogékony vásárlóink igényeinek még jobban meg tudunk felelni. A BAUHAUS szakáruházakban felállított Mi Zone-ban személyesen kézbe vehetik és kipróbálhatják a működő termékeket vásárlóink. Elmondható, hogy már a bevezető tesztidőszakban is nagy érdeklődés mutatkozott a Mi Zone iránt. Remélem, hogy ez a kezdődő kapcsolat egy hosszú távú, sikeres együttműködésben fog kiteljesedni.”
Mindhárom szakáruház különleges akciókkal várja az első vásárlókat:
A megnyitóra időzített kedvezmények nemcsak a helyszíneken, hanem a BAUHAUS online webáruházában is elérhetők lesznek a nyitás hétvégéjén, limitált darabszám mellett.
Ezenfelül 2021. február 20-án 10 órától szakáruházanként az első 50 vásárló (3 x 50 fő), aki 10.000 Ft felett vásárol Xiaomi terméket, egy Xiaomi Mi True Wireless Earbuds Basic 2 vezeték nélküli fülhallgatót kap ajándékba.
(A promóciós ajándék kizárólag a helyszíni vásárlás esetén érhető el.)
Az aktuális esemény kapcsán a vállalat arra figyelmezteti a vásárlókat és érdeklődőket, hogy a járványhelyzetre való tekintettel tartsanak egymástól megfelelő távolságot. Ez azonban nem lesz akadálya annak, hogy a szakáruházak munkatársai válaszoljanak a feltett kérdésekre, és hogy kiszolgálják a vevőket.
Ebben a 30 másodperces timelapse videóban megtekinthető a bemutatótermek építési folyamata.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi különleges töltési technológiát mutatott be
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Okosotthon központ a Hörmann-tól
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
- A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
- Otthon, vírusbiztos otthon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.