Megnyitottak a Xiaomi bemutatótermek a BAUHAUS szakáruházaiban
Február 20-án megnyitottak a Xiaomi okosotthon-megoldásait prezentáló bemutatótermek a BAUHAUS Dunakeszi, Maglódi és Szigetszentmiklósi szakáruházaiban. A megnyitó hétvégén számos Xiaomi termék talált gazdára, mely során rengetegen éltek az exkluzív kedvezményekkel.
A termékek közül a Xiaomi ökoszisztémájába tartozó és Mi Home telefonos alkalmazásáról összehangoltan kezelhető Mi Home Security Camera 1080p és a Mi Air Purifier 3C volt a legkeresettebb, továbbá a nyitási akcióban szintén részt vevő Mi Electric Scooter Essential és Mi Smart Band 5 Global is nagy érdeklődésre tartott számot.
A megnyitó eseményt bemutató videó elérhető a linkre kattintva.
Kapcsolódó cikkek
- Xiaomi okosotthon-bemutató terek nyílnak a BAUHAUS hazai szakáruházaiban
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi különleges töltési technológiát mutatott be
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Okosotthon központ a Hörmann-tól
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
- A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
A jövő konyhái és fürdőszobái: Innovációk a Las Vegas-i KBIS kiállításon
Nemrégiben került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb konyha- és fürdőszoba kiállítása, a Las Vegas-i Kitchen and Bath Industry Show (KBIS). A lenyűgöző esemény izgalmas betekintést nyújtott a jövő konyháinak és fürdőszobáinak világába. Az innovatív bemutatók között szerepeltek távolról vezérelhető mosógépek, szervizasszisztensek, valamint olyan sütők, amelyek az elérhető alapanyagok alapján ajánlanak recepteket. Az LG is részt vett a kiállításon, ahol legújabb fejlesztéseit mutatta be.