Új pályázatokat indít az EIT Digital
Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.
Az EIT Digital 2022 elnevezésű program az EIT Digital 2020-2022 időszakra vonatkozó Stratégiai Innovációs Agendájában meghatározott öt kulcsterületre fókuszál:
1. digitális technológia
2. digitális ipar
3. digitális városok
4. digitális jóllét
5. digitális pénzügyek
Ezek azok a kulcsterületek, melyek hozzájárulhatnak egy erős digitális Európa kiépítéséhez az EIT Digital szerint. A programokra 2021. április 6. és május 12. között lehet jelentkezni, a kiválasztási folyamat 2021. júniusában ér véget. A kiválasztott és támogatott projektek megvalósítása jövő év január 1-jén indulhat.
- Az EIT Digital Innovation Factory egész Európából várja csapatok jelentkezését az üzleti élet, az oktatás és a kutatás területén tevékenykedő szervezetektől. A kiválasztott pályázók az EIT Digital egész Európát átszövő üzleti, szakmai ökoszisztémájának részévé válnak, deep tech vállalkozásuk vagy termékük piaci bevezetéséhez, továbbfejlesztéséhez pedig anyagi forrást kapnak.
- Az EIT Digital Entrepreneurial Academy kiírásban résztvevő nyertes pályázók üzleti fejlesztésre koncentráló programok és tanfolyamok megvalósításához kapnak támogatást. Az EIT Digital háromfajta képzési programban várja a pályázatokat: mesterképzés (Master School), professzionális képzés (Professional School) és nyári iskolák (Summer School).
Willem Jonker, az EIT Digital vezérigazgatója szerint „az EIT Digital ökoszisztémája különlegesen jó helyzetben van az Európai Digitális Évtized programban megfogalmazott célok támogatásához. Mindenkit arra bíztatunk, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy együtt globális hatással bíró európai digitális megoldásokat fejlesszünk. Hozzunk létre olyan, vállalkozásorientált képzési programokat, amelyek erősítik Európa digitális képességeit és támogatják a tehetségeket. Röviden: építsük együtt az erős digitális Európát!”.
Az EIT Digital jelenleg több mint 350 partnerrel rendelkezik az üzleti élet, az ipar, a kutatás és felsőoktatás, valamint a befektetési- és a közszféra területén. A szervezet ezidáig több mint 370 startupot és scaleupot támogatott, amelyek összesen 1 milliárd eurót meghaladó befektetést szereztek. A szervezet eddig közel 3 ezer diáknak nyújtott vállalkozói képzést.
Kapcsolódó cikkek
- Egy infokommunikációs innováció idén is 1 millió forintot ér
- 3D modellező pályázat diákoknak felkészítő oktatással a Téregértől
- Kreatív pályázatot hirdet iskolásoknak az Epson
- A Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat díjazottjai
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
- A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Közeleg a 29. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje
- Növénytermesztési eljárást automatizálnak a SZTAKI kutatói
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Női példaképek a digitális gazdaságban
Harmadik alkalommal díjazták a 40 év feletti női példaképeket a digitális gazdaság területén, a pályázatot az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) hirdette meg. A díjra gazdasági társaságok és különböző szervezetek jelölték azokat a női kollégáikat, akik kiemelkedő eredményeikkel és munkásságukkal hozzájárulnak a digitális gazdaság és technológia fejlődéséhez. Ezzel nemcsak az ő tevékenységüket ismerik el, hanem azt is, hogy példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára, és bemutathatják a 40 év feletti női munkavállalók értékeit és lehetőségeit. Az "Inspiráló női vezetők" kategóriában Rakó Ágnes, a KPMG tanácsadási üzletágának társvezetője nyerte el a díjat.
Új pályázati lehetőségek a televíziós műsorkészítők számára
A Médiatanács március 11-i döntésének eredményeként ismét elérhetővé válik a pályázati lehetőség a televíziós műsorkészítők számára. Az ülés során a testület egy médiaszolgáltatót bírságolt meg burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt, és további eljárásokat indított médiafelügyeleti hatáskörében. Az NMHH egy külföldi társhatóságtól is kedvező választ kapott egy műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatos jelzésére.
Digitális fejlődés az iCentre segítségével – Pályázat általános- és középiskoláknak
Indul az iSkola pályázat, amelynek keretében egy iskolai intézmény nettó 2 000 000 forint értékben kaphat oktatási célra felhasználható termékeket és szolgáltatásokat az iCentre kínálatából.
Rekordszámú nevezés és kreatív megoldások az „Az Év Honlapja 2024” versenyén
A 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot rekord számú nevezés, innováció, technológiai újítások és kreativitás jellemezték. Az esemény immár 23. alkalommal emelte ki a digitális marketing legjobbjait. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 329 pályázat érkezett, melyek közül a szakmai zsűri 90-et díjazott 30 kategóriában. Az „Az Év Honlapja Abszolút Díjat” idén a „Sound of Mátra” projekt nyerte el, míg az Internet Kultúra Fővárosa díjat ismét Debrecen Megyei Jogú város kapta.
Már lehet jelentkezni a Deloitte Private mentorprogramjára
Elindult a jelentkezés a 2025-ös Best Managed Companies (Kiválóan vezetett vállalatok) programra, amelyet már negyedik alkalommal hirdettek meg Magyarországon a Deloitte Private globális üzleti mentorprogramja keretében. A program célja, hogy elismerje és támogassa a hazai magántulajdonú, kiváló teljesítményt nyújtó vállalatokat.