Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"

forrás: Prím Online, 2021. április 21. 19:46

Július 5-ig, immár hetedik alkalommal lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások határon belül és határon túl egyaránt elnyerhetik az elismerést a városuk, településük, illetve térségük érdekében 2020. márciusa és 2021. június 30. között megvalósított marketingtevékenységeikkel. 

A nem mindennapi helyzethez alkalmazkodva a pályázat kiírói, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete (MIM) újdonságokkal, kivételes megoldásokkal várják a pályaműveket.

 

"Az idei díj a tavalyihoz képest is különösen meghatározó a pályázat életében, hiszen ez a rendkívüli időszak, a válsághelyzet a turizmus iparággal együtt a városmarketinget is jelentősen visszaszorította, szakmailag sok volt az „elvesztegetett” hónap." – mondja Piskóti István, a MIM igazgatója, MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke. "A kezdeményezés egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a marketingtevékenység fontosságára, sokszínűségére - a nevezők pedig most azt is bemutathatják pályázataikkal, hogy a nehezített körülmények ellenére képesek voltak igazodni a kialakult helyzethez, tovább erősítve ezzel a városmarketing gyakorlatát, sikerességét."

 

A pályázat kiírói az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is 5 kategóriában várják a nevezéseket:

  •     külső marketingkommunikációs megoldások
  •     belső marketingkommunikációs programok, projektek
  •     márka- és identitásépítés marketingje
  •     rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása
  •     fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai

 

 

 

A sikeres, példaértékű marketingmegoldások közül 2021-ben is kihirdetik a „marketing fővárosát”, a „kisvárosi elsőt”, a „marketingaktív megyét” és a „városmarketing nagykövetét”, idei újításként pedig COVID-marketing elismerésben is részesítik a vírushelyzettel összefüggő hatékony és eredményes marketingtevékenységeket. További újdonság, hogy önállóan, vagy partnerségben egyaránt pályázhatnak azok a vállalkozások is, amelyek tudatosan, közvetlenül járultak hozzá városuk, településük imázsának, ismertségének, elismertségének a növeléséhez.

 

A pályázat kiírói az idei évben is várják a határon túli magyar települések, közösségek pályázatait is, amelyek közül külön értékelik az itthoni településekkel való együttműködést. A Városmarketing Díj a sikeres marketing-megoldások elismerésével, a gyémántdíjasok széleskörű népszerűsítésével ezáltal még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.

 

A városok, területek marketing szakemberei, az elismerés iránt érdeklődők júniusban szakmai konferencián vehetnek részt „A városmarketing újraindítása…” címmel, ahol többek között az egyes marketingterületek új kihívásai és kívánatos megoldásai kerülnek tematikus áttekintésre, valamint bemutatják az előző évi díjkiosztón meghirdetett kisvárosi marketingprogramot is.

 

További részleteket a www.varosmarketingdij.hu oldalon olvashatnak az érdeklődők, ahol folyamatosan lehetőség nyílik a pályázatok benyújtására is.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötmillió euróra pályázhatnak a magyar gyártóipari vállalkozások

Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet gyártástechnológiai innovációkat támogató szervezete, a hazánkban is jelenlévő EIT Manufacturing idén is elindítja regionális innovációs programját, a RIS-t (Regional Innovation Scheme). Ennek célja a termelő vállalatok innovációs képességének növelése és ezzel új iparágak, munkahelyek teremtése. 2021-ben összesen ötmillió euró támogatásra pályázhatnak a magyar, illetve további 17 európai ország vállalkozásai, szervezetei, intézményei ebben a programban.

2021. május 6. 15:38

Világszinten eredményesek a magyar kutatónők, de nincsenek elegen

Az Eurostat legutóbbi felmérése szerint az Európai Unió tagállamaiban átlagosan 41 százalék a nők aránya a tudományos életben, de Magyarország 32,5 százalékkal sereghajtó a kontinens országai között. Bár arányaiban sok nő jelentkezik egyetemre és végez jó eredménnyel, kevesen maradnak a pályán vagy érnek el magasabb tudományos fokozatot. Éppen ezért fontos az olyan programok és ösztöndíjak jelenléte hazánkban, amelyek segítenek abban, hogy ez az arány folyamatosan növekedjen az elkövetkezendő években.

2021. április 28. 20:09

Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán

Megszületett az IAB Hungary összevont, 2019-2020-as Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatának eredménye.

2021. április 23. 09:59

Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"

Július 5-ig, immár hetedik alkalommal lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások határon belül és határon túl egyaránt elnyerhetik az elismerést a városuk, településük, illetve térségük érdekében 2020. márciusa és 2021. június 30. között megvalósított marketingtevékenységeikkel. 

2021. április 21. 19:46

A Xiaomi meghirdeti idei ShotByMi fotós kihívását

2021-ben immáron harmadik alkalommal indul a Xiaomi ShotByMi Fotós Kihívása, amivel arra ösztönzik a márka rajongóit, hogy Xiaomi okostelefonjaikkal megörökítsék az élet csodálatos pillanatait. A nemzetközi megmérettetés küldetése, hogy a felhasználók megmutassák, mennyi kreatív dologra használhatók az okostelefonok kameráinak innovatív technológiái. A verseny során értékes díjak találnak gazdára!

2021. április 15. 19:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35