A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit

forrás: Prím Online, 2021. május 19. 17:37

A Fujitsu 3 millió eurót fektet SELECT Partner Programjába, hogy segítse értékesítési partnereit a digitalizáció komplexitásában eligazodni kívánó ügyfelek jobb kiszolgálásában. A programfejlesztések között szerepelnek új felhasználóbarát eszközök, továbbfejlesztett engedmények, és szélesebb körű hozzáférés biztosítása a partnereknek a Fujitsu fontos transzformációs képességeihez. 

A Covid19-világjárvány nyomán zajló üzleti változások számos digitalizációs trendet felgyorsítottak. Ez izgalmas új lehetőségeket nyitott meg az ügyfélszerzésben az IT-csatorna számára. Az együttműködés előnyeit egyre jobban felismerő üzleti vezetők megbízható partnerek bevonásával igyekeznek IT-infrastruktúráikat átalakítani és lépest tartani az üzleti követelményekkel. 

 

A Fujitsu értékesítési csatornában végrehajtott befektetései a partnertámogatás négy területre  összpontosítanak

A SELECT Partner Program legfrissebb fejlesztéseinek köszönhetően a Fujitsu partnerei jobban tudják támogatni ügyfeleik változó igényeit. A folyamatok is egyszerűsödnek a Fujitsuval együttműködő partnerek számára. 

 

A Fujitsu négy stratégiai területre összpontosítva oldja meg a partnerek legégetőbb ügyfélproblémáit. Az üzleti eredményeket középpontba állító négy alappillér:

1.  Az adatvezérelt átalakulást támogató megoldások (Data Driven Transformation) segítségével még a legkomplexebb szervezetek is képesek tárolni, elérni és bevételszerzésre felhasználni a különféle forrásból származó adatokat;

2.  A Fujitsu hibridfelhő-megoldásai (Hybrid Cloud) gondoskodnak róla, hogy a megfelelő feladatokat a megfelelő felhőhöz rendeljék, növelve ezzel a felhőműködés hatékonyságát és lendületét;

3.  A Fujitsu munkahely-átalakítási portfóliója (Workplace Transformation) az elérhető legmagasabb szintre emeli az „új normális” szerinti munkavégzés hatékonyságát;

4.  Az SAP-környezetekhez szánt infrastruktúrák (Infrastructures for SAP Environments) az intelligens vállalat követelményeinek megfelelően alakítják át az adatközpont működését. 

 

 

 

Fernanda Catarino, a Fujitsu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémákért felelős vezetője elmondta: „Egyetlen iparág és ember sem úszta meg változások nélkül a világjárványt. A kiterjedt, állandó változásoknak volt egy pozitív hozadéka partnereink számára: a vállalatok gyorsítottak a digitális átalakulás tempóján, hogy biztosan rendelkezzenek a kiszámíthatatlan jövő kezeléséhez szükséges agilitással. Mi pedig további összegeket fordítunk SELECT programunk fejlesztésére, hogy partnereink kiaknázhassák ezt a lehetőséget, és minden eddiginél egyszerűbben és produktívabban tudjanak együttműködni velünk. A 2021-es SELECT Partner Program hozzáférhetőbbé teszi megoldásportfólióinkat, és gondoskodik róla, hogy partnereink rendelkezzenek az átalakuláshoz szükséges készségekkel – a mélyrehatóbb műszaki szakértelemtől a konzultatív értékesítési képességekig. Akár önállóan, akár a partnerökoszisztéma részeként, együttműködés keretében végzik értékesítési tevékenységüket, felkészítjük őket a sikerre.”

 

A SELECT portfólió frissítésével a Fujitsu Akadémián keresztül elérhető oktatási tartalmak köre is kibővül, például az ügyfelek tágabb értelemben vett üzleti kihívásainak megoldására felkészítő kurzusokkal. A Fujitsu portfóliójának egyes szakterületein kiemelkedő SELECT partnerek* a Fujitsu bajnokaivá (Fujitsu Champions) válhatnak. Az e kategóriába tartozó partnerek (például ISV-k és tanácsadó cégek) magasabb szintű készségekkel, tapasztalatokkal és kínálattal rendelkeznek a fő technológiai területeken. A bajnokok katalizátorként ösztönzik az értékteremtést a Fujitsu partner-ökoszisztémájában.

 

A Fujitsu a SELECT Partner Program engedményrendszerét is átalakította a SELECT Expert és Circle partnerek számára. A főbb technológiai területekre (pl. az integrált rendszereket és SAP-t hasznosító digitalizációs projektek) szakosodott partnerek például további engedményeket kapnak fejlődésük gyorsítására. 

 

A Fujitsu a partnerprogram infrastruktúrájába is befektet, hogy észszerűsítse az erőforrásokhoz és az előnyökhöz való hozzáférést. A fejlesztések között szerepelnek az együttműködő üzleti tervezést és keresletgenerálást támogató eszközök. A partnerek számára további előnyt kínál a partner-irányítópult (Partner Dashboard), amely átláthatóvá és kiszámíthatóvá tesz minden Fujitsuval folytatott interakciót. Az irányítópulton a partnerek egyszerűen ellenőrizhetik a főbb mérőszámokat, például a különböző bevételszerzési folyamatok aktuális állását. 

 

A Fujitsu partnerei továbbra is élhetnek a kiterjedt partner-ökoszisztéma kínálta előnyökkel, és igénybe vehetik annak támogatását az ügyfelek kiszolgálásakor. Az egyre bonyolultabb ügyféligények miatt több szállító különféle termékeit és szolgáltatásait magukban foglaló technológiai megoldásokra – emiatt pedig az egyes területek szakértőinek együttműködésére – van szükség. A Fujitsu azzal segít partnereinek kihasználni ezt a lehetőséget, hogy olyan ökoszisztémába integrálja őket, amelyen belül minden feltétel adott az új piaci lehetőségek realizálásához és az üzleti értékteremtéshez szükséges, eredményes együttműködéshez. 

 

_________________

* A viszonteladótól a rendszerintegrátoron és az ISV-n keresztül a tanácsadóig, bármilyen partnerek lehetnek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59